Skravletråd Oktober

He he takk ;)
Har myyyye å gjøre egentlig

Får du gjort noe da?;) jeg skulle visst bare vaske litt flasker når vi kom hjem for to timer siden. Endte med hele huset ble tatt. Må bare støvsuge når snuppa våkner :)

Virker som formen er bedre ja :-). Er nok ikke helt fornøyd med lengden på siste luren men vi måtte hjem og da våknet han selvsagt når vi skulle flytte han fra vognen til bilen. Men sitte og koser seg med babyfeeder med litt plomme i nå:-)
Håper neste dupp blir lengre:)
Babyfeeder er genial!

Ja det som kommer regner somregel vekk etter noen få dager før det fryser på og det som måtte være igjen blir hålkeføre:-/. Hadde 2-3 år for noen år tilbake hvor vi hadde mye snø liggende 2-3 måneder i strekk før det forsvant. Ikke skjedd igjen da
Hvor i landet bor du da? Her er det ofte noen meter med snø på vinteren. Særlig i påsken :) dritt med hålkeføre. Bleier å være det rundt februar her.. Hater å kjøre bil da.

Heldigvis har vi kjøpt ny bil.. Med firehjulstrekk ;)

Nå har vi vært på åpen brannstasjon (Ja, jeg vet, resten av landet hadde det for to uker siden. Her var det i dag) og jeg er gankse "ferdig". De hadde en aksjonsdemonstrasjon, dvs en bil med en person som "satt fast" også kom brannvesenet og kuttet opp bilen og hentet ham ut.
Jeg og lillesøster sto langt fremme, vi hadde kommet bort fra guttene våre, eldste satt på skludrene til faren lenger bak. Men lillesøster som sto fremst ble redd hun, så jeg måtte sette meg ned til henne og holde henne. Det.... visste jeg jo at ikke var bekkenlurt, men hva gjør man ikke når man har en redd fireåring? JEg fikk hjelp til å komme meg opp igjen siden jeg sto sammen med kjentfolk, men jeg var glad vi hadde vøært gjennom spørsmplene og vunnet hjeml og spylt med slange og sånn så vi kunne dra hjem.
Artig med åpen brannstasjon da:D
Synd det ble så plagsomt for kroppen..:( men klart man må trøste barna;)
Regner med du får litt hvile resten av dagen:)

Back
Topp