spirelitens
Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Da skjønner jeg litt merhaha sorry. Tror det var deler av slimpropp. Ekkelt var det vaffal.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skjønner jeg litt merhaha sorry. Tror det var deler av slimpropp. Ekkelt var det vaffal.
Nei det var det daJa mwn ikke for flink
Takk takkFlink du er
Kos deg!
Bra du har en flink mannNei det var det datrenger ikke være sååå flink når mannen er så super da
![]()
Håper du blir fornøyd![]()
He he takk
Har myyyye å gjøre egentlig
Håper neste dupp blir lengreVirker som formen er bedre ja. Er nok ikke helt fornøyd med lengden på siste luren men vi måtte hjem og da våknet han selvsagt når vi skulle flytte han fra vognen til bilen. Men sitte og koser seg med babyfeeder med litt plomme i nå
![]()
Ja var visst veldig gøyOi, så morsomt![]()
Håper det er lenge til den kommer hit
Er veldig fornøyd med hanBra du har en flink mann
Blir vel kjekt å få dem hjem igjenPå vei til Lillehammer for å hente gutta![]()
Det var jo braaltfor tidlig med sånt tull!!
Det kan jeg tenke meg. Håper det blir like gøy denne gangenNeida, sånn er det nå bare.
Ja, jeg syns det var kjempe gøy sist![]()
Hvor i landet bor du da? Her er det ofte noen meter med snø på vinteren. Særlig i påskenJa det som kommer regner somregel vekk etter noen få dager før det fryser på og det som måtte være igjen blir hålkeføre:-/. Hadde 2-3 år for noen år tilbake hvor vi hadde mye snø liggende 2-3 måneder i strekk før det forsvant. Ikke skjedd igjen da
Flink kengu!Da var gresset klipt,en vaskemaskin satt på og tablett inntatt..
Artig med åpen brannstasjon daNå har vi vært på åpen brannstasjon (Ja, jeg vet, resten av landet hadde det for to uker siden. Her var det i dag) og jeg er gankse "ferdig". De hadde en aksjonsdemonstrasjon, dvs en bil med en person som "satt fast" også kom brannvesenet og kuttet opp bilen og hentet ham ut.
Jeg og lillesøster sto langt fremme, vi hadde kommet bort fra guttene våre, eldste satt på skludrene til faren lenger bak. Men lillesøster som sto fremst ble redd hun, så jeg måtte sette meg ned til henne og holde henne. Det.... visste jeg jo at ikke var bekkenlurt, men hva gjør man ikke når man har en redd fireåring? JEg fikk hjelp til å komme meg opp igjen siden jeg sto sammen med kjentfolk, men jeg var glad vi hadde vøært gjennom spørsmplene og vunnet hjeml og spylt med slange og sånn så vi kunne dra hjem.
Uææh, slimproppen allerede?!Hjeeeeelp. der dro jeg ut noe glassmanet aktig av dåsa. Æsssjjjjjjj!!!