Skravletråd Oktober

Mange, hvor detaljert vil du ha det?

Kl 12-14 rydde og vaske
Kl 14-15:30 handle
Kl 15:30- 16:30 lage 2 salater og eggerøre
Kl 16:30-17 lage middag
Kl 17-17:30 spise
Kl 17:30-18 slappe av
Kl 18-18:30 legge lille U
Kl 18:30-19 Dusje og barbere meg
Kl 19 -> legge tid: Legge opp mat, dekke bord, legge frem klær, siste til dåpen i morgen
Får vel ikke mer detaljert enn det

Mange, hvor detaljert vil du ha det?

Kl 12-14 rydde og vaske
Kl 14-15:30 handle
Kl 15:30- 16:30 lage 2 salater og eggerøre
Kl 16:30-17 lage middag
Kl 17-17:30 spise
Kl 17:30-18 slappe av
Kl 18-18:30 legge lille U
Kl 18:30-19 Dusje og barbere meg
Kl 19 -> legge tid: Legge opp mat, dekke bord, legge frem klær, siste til dåpen i morgen
Hahah oj så såpass ja. Dåp i imon så kjekt med stress sikker med allt som skall gjøres klart.

Å kaste opp plutselig og kun en gang ila 8 timer kan det være at feberen kom plutselig? Sykdomsforløpet startet med oppkast. Men kun en gang
Er det du eller lille?:)
Her har minstemann flere ganger hatt oppkastsyken med kun oppkast en gang...og nytt oppkast etter en dag eller to:)

Hahah oj så såpass ja. Dåp i imon så kjekt med stress sikker med allt som skall gjøres klart.
Er ikke stresset i det hele tatt.
Føler jeg har full kontroll :)

Hej hej planer idag??

Vel. Jeg har ryddet kjøkkenet, så jeg vet ikke om jeg gidder gjøre noe mer i dag. Strikke litt hvis jeg gidder, eller evt spille litt med dattera..
Har en nakkemuskel i spenn, så har en flott hodepine som plager meg - så spørs egentlig om jeg orker gjøre noe som helst :p

Har hatt en del feber i det siste, sovet mer enn vanlig, og hatt mye smerter i magen.. Var på UL i sommer pga smertene og ingen ting funnet. Hadde en god periode, men nå har hun hatt feber/nesten feber annenhver dag omtrent. De tok fire glass blod i går, så håper de finner ut hva det er. :)
Stakkars lille:( håper de finner ut noe!
Det verste er å ikke vite!
Masse god bedring:)

Back
Topp