Det tror jeg påGleder meg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg påGleder meg![]()
Kos deg,ikke handle for myeGod morgener på vei til hvalsjokolade fabrikk, på lager utsalget
![]()
Ja så absolutt.
Hvordan er det hos dere?
:-O. Allerede?Det er snø ute! :O
Han har alltid god tidHaha det er så greit når de finner ut at man har sååå god tid når man egentlig ikke har det![]()
Alltid kjektVeldig
Deilig å få litt mer gulvplass og![]()
Greide å holde meg i skinnetKos deg,ikke handle for mye![]()
Han har alltid god tid![]()
Kos dere ute i finværetDet går veldig bra, alle er uthvilte og fornøyde for engangsskyld Haha så nå skal vi snart ut i det fine været og så treffe min bror..
Hva kjøpte du?Greide å holde meg i skinnet![]()
1 boks med seig hval, 1 pose med hvalblanding og 1 pose med crisphvalHva kjøpte du?
Soverommet vårt er like ved toalettet.Ha ha er det lytt i huset deres?
Stakkars lilleGod kveld. Her har dagen går kjempe fort, har vært på jobb og fått besøk av lillesøster min, som ikke er så lita. Har også ei lita ei som er syksovnet på gulvet i foran sofaen i dag, hun har ALDRI sovnet på gulvet før. Ikke når hun var baby heller. ..
Du er superflink400 innlegg i går,300 i dag.
Usj, håper du er i bedre form idagHadde håpet på en tidlig kveld men ide jeg la meg så fikk mini en skikkelig hoste og sutre periode så nå ligger jeg her da med hodepine ut av en annen verden og mini hengende i puppen så og si sovende men med små host innimellom
Mange, hvor detaljert vil du ha det?Hej hej planer idag??