Skravletråd Oktober

God morgen.
Her ble jeg vekket av en sammenkrøket mann men baby som trengte trøstepupp på armen.
Han hadde matet lille U i vippestolen, frøkna hadde klatret på han, falt, truffet han hardt midt mellom og landet på lille U.
Det går bra med alle sammen, men var ikke helt slik jeg hadde tenkt å starte dagen...
Ja den er kjip :rolleyes:
Bra det går bra med alle sammen:-)

Herlig da:-). Venter bare på at gubben skal få bli ferdig på do så vi får kommet oss avgårde på babysvømming :-). Han har tydeligvis kjempegod tid:-/.

Haha det er så greit når de finner ut at man har sååå god tid når man egentlig ikke har det :P

Så deilig å våkne uthvilt da:)
Vi får levert ved i dag så da må den jo stables
Så må huset ryddes

Ja det var det :)

Ja den må nesten stables, selv om det ikke er det morsomste jeg kan tenke meg :P

God dag damer :) dagen i går endte med å gå i ett så når begge ungene var i seng og sov var jeg bare skutt.. sovna på sofaen og våknet ferdig uthvilt kl 6.15 i dag :P

Hva er dagens plan hos dere?
Så bra du fikk sove ut litt da:)

Her blir det rydding og listing.
Og mannen er og henter sofaen :)

God morgen.
Her ble jeg vekket av en sammenkrøket mann men baby som trengte trøstepupp på armen.
Han hadde matet lille U i vippestolen, frøkna hadde klatret på han, falt, truffet han hardt midt mellom og landet på lille U.
Det går bra med alle sammen, men var ikke helt slik jeg hadde tenkt å starte dagen...
Huff da. Godt det gikk bra med alle da

Back
Topp