Hun har skrevet noe veldig koselig som virkelig varmetNå?hvorfor?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun har skrevet noe veldig koselig som virkelig varmetNå?hvorfor?
Nesa er pottetett i dagUff dagod bedring søta!
Ææææææææ, hvor bor du da???Det er snø ute! :O
Ja den er kjipGod morgen.
Her ble jeg vekket av en sammenkrøket mann men baby som trengte trøstepupp på armen.
Han hadde matet lille U i vippestolen, frøkna hadde klatret på han, falt, truffet han hardt midt mellom og landet på lille U.
Det går bra med alle sammen, men var ikke helt slik jeg hadde tenkt å starte dagen...
Herlig da. Venter bare på at gubben skal få bli ferdig på do så vi får kommet oss avgårde på babysvømming
. Han har tydeligvis kjempegod tid:-/.
Så deilig å våkne uthvilt da
Vi får levert ved i dag så da må den jo stables
Så må huset ryddes
Nei morsomt er det ikke,men får litt trimJa det var det
Ja den må nesten stables, selv om det ikke er det morsomste jeg kan tenke meg![]()
Nei morsomt er det ikke,men får litt trim![]()
Yes er strålende sol herJa det gjør maner været fint hos dere i dag eller?
Yes er strålende sol her![]()
Gleder megDet bøir nok fint![]()
VeldigSå gøy. Kjekt med ny sofa
![]()
Så bra du fikk sove ut litt daGod dag damerdagen i går endte med å gå i ett så når begge ungene var i seng og sov var jeg bare skutt.. sovna på sofaen og våknet ferdig uthvilt kl 6.15 i dag
![]()
Hva er dagens plan hos dere?
Huff da. Godt det gikk bra med alle daGod morgen.
Her ble jeg vekket av en sammenkrøket mann men baby som trengte trøstepupp på armen.
Han hadde matet lille U i vippestolen, frøkna hadde klatret på han, falt, truffet han hardt midt mellom og landet på lille U.
Det går bra med alle sammen, men var ikke helt slik jeg hadde tenkt å starte dagen...
Så bra du fikk sove ut litt da
Her blir det rydding og listing.
Og mannen er og henter sofaen![]()
Det skal vi nok få tilÅ må få se bilde når sofaen er i hus![]()
Ja så absolutt.Det er jo litt greit da, alltid mye bedre med slikt arbeid når det er fint vær![]()
God morgenGod morgen alle!![]()