Skravletråd Oktober

Ja :/ hun blir og så utrolig overtrøtt om hun ikke får gode lurer på dagtid :/ nå måtte jeg bare ta henne ut av senga og legge henne i vugga i stua. Den har hun aldri ville sovet i,men vi prøver.. Så slipper jeg å gå skysselstrafikk til soverommet hele tiden
Sover hun ikke i vogna?

Åh.. håper ikke kvelden min blir sånn. Hatt nok skriking :p igår var en super kveld med bare 15 minutters hylgrining. Vil ikke ha tilbake den 3 timersen
Heldigvis ikke så gale her men holdt vel på i 90 min totalt :-/. Får håpe det blir greit i kveld for deg:-)

Hun sovner ikke i vogna da? Om hun ikke vil sove noen annen plass?

Nei.. vogna er det 50/50 sjanse for som regel.. senga er beste mulighet. Men har lagt henne i vugga i stua. Hun har aldri ville sovet der før, så vi ga den bare opp. Men jeg gidder ikke gå maraton frem og tilbake fra soverommet og stuen for å dytte inn smokk. Så da prøver vi her..

Nei.. vogna er det 50/50 sjanse for som regel.. senga er beste mulighet. Men har lagt henne i vugga i stua. Hun har aldri ville sovet der før, så vi ga den bare opp. Men jeg gidder ikke gå maraton frem og tilbake fra soverommet og stuen for å dytte inn smokk. Så da prøver vi her..

Jeg skjønner. Har du bæresele/sjal?

Heldigvis ikke så gale her men holdt vel på i 90 min totalt :-/. Får håpe det blir greit i kveld for deg:-)

90 minutter.. uff, unner ingen det altså... ja, men regner allerede med det blir seng klokka 6 på hu med masse grining. Er sånn det har vært de andre dagene når lurene ikke blir bra :/ Hun er jo en lett sover, og nå er attpåtil alle ungene i overetasjen hjemme idag tydeligvis. Og masse bygging nedenfor. Så det gjør det ikke lettere for henne å sove med stortrampingen ovenfra og maskinstøyen ute..

Jeg skjønner. Har du bæresele/sjal?

Har en gammel babybjørn sele. Men hun er jo verdens mest nyskjerrige jente så hun blir jo lysvåken når jeg har henne i den :o selv vendt mot meg :p da ska hun bare vri hodet for å se overalt :p

90 minutter.. uff, unner ingen det altså... ja, men regner allerede med det blir seng klokka 6 på hu med masse grining. Er sånn det har vært de andre dagene når lurene ikke blir bra :/ Hun er jo en lett sover, og nå er attpåtil alle ungene i overetasjen hjemme idag tydeligvis. Og masse bygging nedenfor. Så det gjør det ikke lettere for henne å sove med stortrampingen ovenfra og maskinstøyen ute..
Vi har også bygging utenfor:-/. Husverten holder på med uteområdet og garasjen og står ofte rett utenfor soveromsvinduet:-/. Vi pleier å prøve å ta han med på rommet mellom 18 og 18.30 for da sovner han somregel til mellom 19 og 19.30. :-)

Ja da er drt jo best å legge henne der

Ja.. men idag er visst ikke dagen for lur.. skal trille i vogna senere ned til byen. Håper hun sovner der. Kan ikke trille ned nå for da må jeg trille opp igjen. Og har ikke flere doser på astmamedisinen min :/

Back
Topp