Jeg har klatret fea 5.-1plassAlltid mye i begynnelsen før det dabber avjeg lå på 43 plass
men klatrer vel fort opp
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har klatret fea 5.-1plassAlltid mye i begynnelsen før det dabber avjeg lå på 43 plass
men klatrer vel fort opp
![]()
Sover hun ikke i vogna?Ja :/ hun blir og så utrolig overtrøtt om hun ikke får gode lurer på dagtid :/ nå måtte jeg bare ta henne ut av senga og legge henne i vugga i stua. Den har hun aldri ville sovet i,men vi prøver.. Så slipper jeg å gå skysselstrafikk til soverommet hele tiden
Får se om jeg prøver meg på 3800 totalt
Heldigvis ikke så gale her men holdt vel på i 90 min totalt :-/. Får håpe det blir greit i kveld for degÅh.. håper ikke kvelden min blir sånn. Hatt nok skrikingigår var en super kveld med bare 15 minutters hylgrining. Vil ikke ha tilbake den 3 timersen
Hun sovner ikke i vogna da? Om hun ikke vil sove noen annen plass?
For da når jeg 50.000Hvorfor akuratt 3800?
Nei.. vogna er det 50/50 sjanse for som regel.. senga er beste mulighet. Men har lagt henne i vugga i stua. Hun har aldri ville sovet der før, så vi ga den bare opp. Men jeg gidder ikke gå maraton frem og tilbake fra soverommet og stuen for å dytte inn smokk. Så da prøver vi her..
For da når jeg 50.000
Heldigvis ikke så gale her men holdt vel på i 90 min totalt :-/. Får håpe det blir greit i kveld for deg![]()
Sover hun ikke i vogna?
Jeg hadd kommet meg opp til 20 ett eller annet i løpet av noen timerIkke vært inne og sjekket, får prøve å gjøre det når mini sover igjen.
Det står jo på profilen,trykker bare på brukernavnÅja da skjønner jegholder aldri styr på hvor mange innlegg jeg har jeg da
![]()
Jeg skjønner. Har du bæresele/sjal?
Ja da er drt jo best å legge henne der50/50 sjanse om hun sovner der. Trives best med å sove i senga faktisk..
Vi har også bygging utenfor:-/. Husverten holder på med uteområdet og garasjen og står ofte rett utenfor soveromsvinduet:-/. Vi pleier å prøve å ta han med på rommet mellom 18 og 18.30 for da sovner han somregel til mellom 19 og 19.30.90 minutter.. uff, unner ingen det altså... ja, men regner allerede med det blir seng klokka 6 på hu med masse grining. Er sånn det har vært de andre dagene når lurene ikke blir bra :/ Hun er jo en lett sover, og nå er attpåtil alle ungene i overetasjen hjemme idag tydeligvis. Og masse bygging nedenfor. Så det gjør det ikke lettere for henne å sove med stortrampingen ovenfra og maskinstøyen ute..
Anbefaler bæresjalHar en gammel babybjørn sele. Men hun er jo verdens mest nyskjerrige jente så hun blir jo lysvåken når jeg har henne i denselv vendt mot meg
da ska hun bare vri hodet for å se overalt
![]()
Ikke verst det daJeg hadd kommet meg opp til 20 ett eller annet i løpet av noen timer![]()
Ja da er drt jo best å legge henne der