Det klarer hun aldriNei, hun kan jo ikke forsvinne![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarer hun aldriNei, hun kan jo ikke forsvinne![]()
Nå blir jeg jo bare trist...Ja hadde det![]()
Jeg skal på jobb en tur jeghva har dere for noen planer for morgen dagen da?jeg skal levere lille N i barnehagen og få tatt sikkelig vask av leiligheten og sånn etter omgangsyken hennes. så fikk jeg sms fra bv som ba om siste møte fordi undersøkelsen var snart ferdig
![]()
Hvordan vakt har du i dag?Jeg skal på jobb en tur jeg
Lykke til med husvask!
Uff. Vil ikke U sove?Da var det nok en natt med bare 4 timer med søvn.
er vel 4. eller 5. natten på rad nå.
Er så sliten jeg snart ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, og har alt for mye å gjøre i dag![]()
Blanding av lille U som sover urolig siden han er forkjølet og jeg som ikke får sove på kvelden.Uff. Vil ikke U sove?
Aaah. Dåp ja! Håper du får gjort det du skal og være uthvilt sōndag.Blanding av lille U som sover urolig siden han er forkjølet og jeg som ikke får sove på kvelden.
Håper virkelig jeg får gjort det jeg skal i dag og litt til slik jeg jeg får tid til å sove i morgen tidlig mens mannen tar barna.
Dersom jeg ikke får det kommer jeg til å være totalt ødelagt i dåpen på søndag
Her fikk jeg lov til å sove kl 00:45, og ble vekket kl 04:30 og da var det vist morgen.Aaah. Dåp ja! Håper du får gjort det du skal og være uthvilt sōndag.
Her sover hun. Jeg fikk ikke sove igjen ettee amming 05:45. Blåser masse ute og jeg er visst ikke trøtt.
Hun spiste kl 2 og. Da sovnet jeg lett
Opp innen kl 9 må vi uansett. Men hun våkner nok innen 8
Får prøve sove litt til
Mye vi skal gjøre i dag
Gratulerer så mye med OliverJeg hadde rett!kl.04.13 i natt kom Oliver til verden... på tur til sykehuset fikk jeg pressrier,kom fram kl.03.50...så 23 minutter etter var han ute. Raskeste jeg noen gang har opplevd
![]()
Vi har det fint alle 3❤
Gratulerer så myeJeg hadde rett!kl.04.13 i natt kom Oliver til verden... på tur til sykehuset fikk jeg pressrier,kom fram kl.03.50...så 23 minutter etter var han ute. Raskeste jeg noen gang har opplevd
![]()
Vi har det fint alle 3❤
Gratulerer så mye med Oliver
Gratulerer så mye![]()
Jeg hadde rett!kl.04.13 i natt kom Oliver til verden... på tur til sykehuset fikk jeg pressrier,kom fram kl.03.50...så 23 minutter etter var han ute. Raskeste jeg noen gang har opplevd
![]()
Vi har det fint alle 3❤
Artig med såå mye liv!Her går skravla ser jegNesten 100 sider og det er bare 1.oktober, dere er virkelig flinke til å skravle
![]()
Her har det gått unna1225 innlegg å lese?? Hva i all verden
Jada, blir fort innlegg herEnda har dere skravla over 500 innlegg på fire timer ;-)