Skravletråd Oktober

hva har dere for noen planer for morgen dagen da? :) jeg skal levere lille N i barnehagen og få tatt sikkelig vask av leiligheten og sånn etter omgangsyken hennes. så fikk jeg sms fra bv som ba om siste møte fordi undersøkelsen var snart ferdig :)
Jeg skal på jobb en tur jeg:)
Lykke til med husvask!

Uff. Vil ikke U sove?
Blanding av lille U som sover urolig siden han er forkjølet og jeg som ikke får sove på kvelden.
Håper virkelig jeg får gjort det jeg skal i dag og litt til slik jeg jeg får tid til å sove i morgen tidlig mens mannen tar barna.
Dersom jeg ikke får det kommer jeg til å være totalt ødelagt i dåpen på søndag

God morgen :-). Som dere skravlet i går kveld etter jeg sovnet :-/. Gidder ikke lese gjennom alt en gang

Blanding av lille U som sover urolig siden han er forkjølet og jeg som ikke får sove på kvelden.
Håper virkelig jeg får gjort det jeg skal i dag og litt til slik jeg jeg får tid til å sove i morgen tidlig mens mannen tar barna.
Dersom jeg ikke får det kommer jeg til å være totalt ødelagt i dåpen på søndag
Aaah. Dåp ja! Håper du får gjort det du skal og være uthvilt sōndag.

Her sover hun. Jeg fikk ikke sove igjen ettee amming 05:45. Blåser masse ute og jeg er visst ikke trøtt.
Hun spiste kl 2 og. Da sovnet jeg lett

Opp innen kl 9 må vi uansett. Men hun våkner nok innen 8

Får prøve sove litt til
Mye vi skal gjøre i dag

Aaah. Dåp ja! Håper du får gjort det du skal og være uthvilt sōndag.

Her sover hun. Jeg fikk ikke sove igjen ettee amming 05:45. Blåser masse ute og jeg er visst ikke trøtt.
Hun spiste kl 2 og. Da sovnet jeg lett

Opp innen kl 9 må vi uansett. Men hun våkner nok innen 8

Får prøve sove litt til
Mye vi skal gjøre i dag
Her fikk jeg lov til å sove kl 00:45, og ble vekket kl 04:30 og da var det vist morgen.
Skal prøve å få laget resten av maten til dåpen i dag

God morgen!! :)
På tide å komme seg på jobb. Siste innspurt før helga :p
Kjenner jeg egentlig bare vil bli liggende i senga :P

Jeg hadde rett! :) kl.04.13 i natt kom Oliver til verden... på tur til sykehuset fikk jeg pressrier,kom fram kl.03.50...så 23 minutter etter var han ute. Raskeste jeg noen gang har opplevd :p
Vi har det fint alle 3❤

Jeg hadde rett! :) kl.04.13 i natt kom Oliver til verden... på tur til sykehuset fikk jeg pressrier,kom fram kl.03.50...så 23 minutter etter var han ute. Raskeste jeg noen gang har opplevd :p
Vi har det fint alle 3❤
Gratulerer så mye :)

Vi har det fint alle 3❤

Gratulerer så mye, nyt tiden!

Endelig FREDAG!!!!!

Back
Topp