Skravletråd Oktober

Håper det men er nok ikke så mye mer å hente egentlig:-/. Har fått beskjed at han er på det terminale stadiet i kolsen så er ikke overraskende om han dør men trist allikevel:-/
Okei, ja det er alltid trist når man mister noen :(

Takk:-). De var på møte tidligere idag ang hva som er best for han ved hjemreise og at han var utskrivningsklar i morgen med tanke på rehabiliteringsopphold på sykehjemmet her og så videre i omsorgsbolig. Men nå ser det dårlig ut:-/
Hmm...håper det ikke er noe skikkeøig alvorlig,og han kommer seg fort til hektene igjen så han får slappet av og får kommet seg til omsorgsboligen :)

Håper det men er nok ikke så mye mer å hente egentlig:-/. Har fått beskjed at han er på det terminale stadiet i kolsen så er ikke overraskende om han dør men trist allikevel:-/

Uff så trist :-( håper det går bra med dere uansett utfall. Men er jo klart at selv om det kanskje er forventet at han snart skal dø. Så er det uansett trist når det skjer. Er aldri helt forberedt, uansett hvor mye man ha prøvt å være mentalt klar over det :-(

Hmm...håper det ikke er noe skikkeøig alvorlig,og han kommer seg fort til hektene igjen så han får slappet av og får kommet seg til omsorgsboligen :)
Vet ikke hvor alvorlig det er ennå. Gubben er vel kommet frem nå tenker jeg så får se hva han får vite. Forsto at metningen hadde sunket og blodtrykket steget.

Strikker du også? :) jeg kjøpte oppskriften her: http://www.ravelry.com/patterns/library/winter-buds-sweater---snlvgenser

Er lettere med genser enn sokker. Lærte meg først sokker ifjor :p

Åh, jeg strikker litt.. lærte meg det for noen måneder siden (.. altså.. Jeg kunne strikke rett før.. men ikke legge opp, strikke vrang eller bytte farger)..
Hoppet rett fra gryteklut til sokker :p Lærte meg det på nett! Lett som bare det, synes jeg.. Genser har jeg rett og slett ikke turt å starte på enda :p

Uff så trist :-( håper det går bra med dere uansett utfall. Men er jo klart at selv om det kanskje er forventet at han snart skal dø. Så er det uansett trist når det skjer. Er aldri helt forberedt, uansett hvor mye man ha prøvt å være mentalt klar over det :-(
Sant det :-). Håper det ikke er så gale som det hørtes ut som og at han kommer seg litt igjen

Vet ikke hvor alvorlig det er ennå. Gubben er vel kommet frem nå tenker jeg så får se hva han får vite. Forsto at metningen hadde sunket og blodtrykket steget.
Uff! :( føler med dere...

Back
Topp