Hvor mange har du da?40 innlegg til så er jeg fornøyd i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mange har du da?40 innlegg til så er jeg fornøyd i dag
200 blir det daHvor mange har du da?![]()
Okei, ja det er alltid trist når man mister noenHåper det men er nok ikke så mye mer å hente egentlig:-/. Har fått beskjed at han er på det terminale stadiet i kolsen så er ikke overraskende om han dør men trist allikevel:-/
Hmm...håper det ikke er noe skikkeøig alvorlig,og han kommer seg fort til hektene igjen så han får slappet av og får kommet seg til omsorgsboligenTakk. De var på møte tidligere idag ang hva som er best for han ved hjemreise og at han var utskrivningsklar i morgen med tanke på rehabiliteringsopphold på sykehjemmet her og så videre i omsorgsbolig. Men nå ser det dårlig ut:-/
Håper det men ser dårlig ut nå når kolsen er på det terminale stadiet:-/. Men håper alltid på det besteÅh, så tristkrysser fingrene for at det går riktig vei
Gratulerer så masse med bilstolenVar jeg som vant den ja. Tuusen takkGleder meg til den kommer
![]()
Ja det er jo detIkke negativt sjokka altsåMen 3-4-5-6-7- 8000 innlegg. Det er jo myyyye
![]()
Godt jobba200 blir det da
Ja er det:-/. Gubben mistet også moren for en del år tilbake pga kols så ikke kjekt:-/Okei, ja det er alltid trist når man mister noen![]()
Det er bra jobbaGodt jobbajeg har overgått meg selv i dag med over hundre.
Håper det men er nok ikke så mye mer å hente egentlig:-/. Har fått beskjed at han er på det terminale stadiet i kolsen så er ikke overraskende om han dør men trist allikevel:-/
Ja, skjønner det blir ekstra vanskelig for han daJa er det:-/. Gubben mistet også moren for en del år tilbake pga kols så ikke kjekt:-/
Syns det selv også, vet at ting går i ett denne mnd, så får vel bare skravle mens jeg kanDet er bra jobba
Vet ikke hvor alvorlig det er ennå. Gubben er vel kommet frem nå tenker jeg så får se hva han får vite. Forsto at metningen hadde sunket og blodtrykket steget.Hmm...håper det ikke er noe skikkeøig alvorlig,og han kommer seg fort til hektene igjen så han får slappet av og får kommet seg til omsorgsboligen![]()
Ja:-/. Men får krysse fingrene for hanJa, skjønner det blir ekstra vanskelig for han da![]()
Ja du får gjøre det,her er det rolig denne mndSyns det selv også, vet at ting går i ett denne mnd, så får vel bare skravle mens jeg kan![]()
Strikker du også?jeg kjøpte oppskriften her: http://www.ravelry.com/patterns/library/winter-buds-sweater---snlvgenser
Er lettere med genser enn sokker. Lærte meg først sokker ifjor![]()
Sant detUff så trist :-( håper det går bra med dere uansett utfall. Men er jo klart at selv om det kanskje er forventet at han snart skal dø. Så er det uansett trist når det skjer. Er aldri helt forberedt, uansett hvor mye man ha prøvt å være mentalt klar over det :-(
Uff!Vet ikke hvor alvorlig det er ennå. Gubben er vel kommet frem nå tenker jeg så får se hva han får vite. Forsto at metningen hadde sunket og blodtrykket steget.