Jada. du har rett i det. Gutungen likte følge med på det faktisk. satt i new born sete sitt![]()
Nyskjerrig liten kar
Målstreken er der snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada. du har rett i det. Gutungen likte følge med på det faktisk. satt i new born sete sitt![]()
Haha ja her sniker han seg inn under dyna mi og helt inntil meg når han får ligge i senga mi. Så er lite soving i senga til hu mor for tiden![]()
Ja det er det.Nyskjerrig liten kar
Målstreken er der snartdesember kommer altfor fort snikende uansett
![]()
Da har jeg fått pusset 3 terskler. Bare 2 igjen. Regner med snuppa våkner snart for litt mat og, så da blir det pause.
Nettopp snakket med helsestasjonen og, siden hun brått våkner med tørr bleie på morgenen etter 10-11 timer søvnskal visst bare fortsette å følge med på vekta osv, siden hun har masse våte bleier på dagtid og legger godt på seg.
Måtte bare ringe å høre med de, siden jeg syntes det var så lenge, ig det var de helt enige i![]()
Ja det er det.
Hun må drøye til nov. iallefall![]()
Hehe. Mammakos er jo det besteNå sover hun kun i egen seng for mannen tør ikke sove i sengen om hun er der og
![]()
Jeg syntes det er tidlig men sikkert fordi frøkna ikke fikk tenner før hu var rundt åretmen jeg hadde fått tann før jeg var 3 mnd så det er jo veldig variabelt
ja de vokser veldig fort!
Jeg skal begynne på maten til dåpen.Gjør det
Hva skal du lage?![]()
Kanskje derfor min har hånda i munnen hele tiden da kanskje
Ja, hjelp! Over 2mnd allerede...
Min har hatt hele hånda i munn siden starten, men er kanskje blitt litt oftere nå.Kanskje derfor min har hånda i munnen hele tiden da kanskje
Ja, hjelp! Over 2mnd allerede...
Oi skal siJeg skal begynne på maten til dåpen.
Det første jeg skal lage er roastbiff.
Senere i dage lager jeg kyllingevingene, men de skal tine i marinaden først.
Skal forberede kylling og svinerunllene slik at de kan stake i morgen.
Majones, aioli og remulade lager jeg i kveld
Her sover hovedsakelig i sin egen seng, startet med det når jeg begynte å legge han på soverommet når han la seg for kvelden. Hender han kommer oppi til meg etter mat om natta, men ellers så ser det ut til at han trives best i sin egen seng nå. Der han sover best hvertfall![]()
Min har hatt hele hånda i munn siden starten, men er kanskje blitt litt oftere nå.
Kan godt vente litt med tennerhehe
Jeg vil ikke ha hjelp til maten annet en barnepass, elsker å lage mat.Oi skal siSå dyktig du er
Jg får heldigvis en del hjelp med koldtbordet når den tid kommerFørst til bursdagen til guttungen
Hvilket redigerings program bruker du?Ingen planer
Redigere litt bilder fra navnefesten kanskje![]()
Kjedelig når det er sånnEr litt vanskelig når det er familiemen vi pleier å gjemme vekk ting før han kommer, men denne gangen sto han og moren bare på døren.
Det er jo supert det daJeg vil ikke ha hjelp til maten annet en barnepass, elsker å lage mat.
Dette har jeg mest lyst til å gjøre selv
Tenner kan mi veldig godt vente med ogmen ser ut til at det kommer ei nede snart :S
Helt santKlart det blir folk av de også![]()