Skravletråd Oktober

Jada. du har rett i det. Gutungen likte følge med på det faktisk. satt i new born sete sitt:D

Nyskjerrig liten kar ;)
Målstreken er der snart ;) desember kommer altfor fort snikende uansett :p

Haha ja her sniker han seg inn under dyna mi og helt inntil meg når han får ligge i senga mi. Så er lite soving i senga til hu mor for tiden :P

Hehe. Mammakos er jo det beste ;) Nå sover hun kun i egen seng for mannen tør ikke sove i sengen om hun er der og :p

Da har jeg fått pusset 3 terskler. Bare 2 igjen. Regner med snuppa våkner snart for litt mat og, så da blir det pause.
Nettopp snakket med helsestasjonen og, siden hun brått våkner med tørr bleie på morgenen etter 10-11 timer søvn:o skal visst bare fortsette å følge med på vekta osv, siden hun har masse våte bleier på dagtid og legger godt på seg.
Måtte bare ringe å høre med de, siden jeg syntes det var så lenge, ig det var de helt enige i:)

Så bra du fikk svar på det da ;)

Hehe. Mammakos er jo det beste ;) Nå sover hun kun i egen seng for mannen tør ikke sove i sengen om hun er der og :p

Her sover hovedsakelig i sin egen seng, startet med det når jeg begynte å legge han på soverommet når han la seg for kvelden. Hender han kommer oppi til meg etter mat om natta, men ellers så ser det ut til at han trives best i sin egen seng nå. Der han sover best hvertfall :)

Jeg syntes det er tidlig men sikkert fordi frøkna ikke fikk tenner før hu var rundt året :P men jeg hadde fått tann før jeg var 3 mnd så det er jo veldig variabelt :) ja de vokser veldig fort!

Kanskje derfor min har hånda i munnen hele tiden da kanskje :o
Ja, hjelp! Over 2mnd allerede...

Gjør det:)
Hva skal du lage?:)
Jeg skal begynne på maten til dåpen.
Det første jeg skal lage er roastbiff.
Senere i dage lager jeg kyllingevingene, men de skal tine i marinaden først.
Skal forberede kylling og svinerunllene slik at de kan stake i morgen.
Majones, aioli og remulade lager jeg i kveld

Kanskje derfor min har hånda i munnen hele tiden da kanskje :o
Ja, hjelp! Over 2mnd allerede...
Min har hatt hele hånda i munn siden starten, men er kanskje blitt litt oftere nå.
Kan godt vente litt med tenner:p hehe

Jeg skal begynne på maten til dåpen.
Det første jeg skal lage er roastbiff.
Senere i dage lager jeg kyllingevingene, men de skal tine i marinaden først.
Skal forberede kylling og svinerunllene slik at de kan stake i morgen.
Majones, aioli og remulade lager jeg i kveld
Oi skal si:) Så dyktig du er:)
Jg får heldigvis en del hjelp med koldtbordet når den tid kommer:) Først til bursdagen til guttungen

Her sover hovedsakelig i sin egen seng, startet med det når jeg begynte å legge han på soverommet når han la seg for kvelden. Hender han kommer oppi til meg etter mat om natta, men ellers så ser det ut til at han trives best i sin egen seng nå. Der han sover best hvertfall :)

Virker og som hun sover best og lengst i egen seng. Tar hun over i vår på morgenen om hun er urolig og jeg er for trøtt til å stå opp å dytte smokken inn hele tiden :p

Min har hatt hele hånda i munn siden starten, men er kanskje blitt litt oftere nå.
Kan godt vente litt med tenner:p hehe

Tenner kan mi veldig godt vente med og :p men ser ut til at det kommer ei nede snart :S

Jeg vil ikke ha hjelp til maten annet en barnepass, elsker å lage mat.
Dette har jeg mest lyst til å gjøre selv
Det er jo supert det da:)
Godt å kunne klare det selv og ha kontroll.
Men her er ikke jeg så altfor dyktig med slikt og har kokk i familien som jeg da benytter meg litt av;)

Tenner kan mi veldig godt vente med og :p men ser ut til at det kommer ei nede snart :S

Kanskje hun kommer til å ha en søt liten tann leeenge før resten kommer;) hehe
De er jo søte når de begynner å dukke opp, men de blir jo brått så store med tenner i munnen:p

Back
Topp