Skravletråd Oktober

God morgen :-). Vært oppe ett par timer her også:-). Prøver å få mini til å sove her også men han ligger bare å tuller i vognen. Så spent på når han sovner;-)
Født i januar går jeg ut fra? :)
Pleier han å være vanskelig å få til å sovne eller?

Her er hun bare 10 uker gammel, og sover som en helt foreløpig:)

God morgen
Planer for dagen?

Pusse noen terskler og lakke dem. Også skal jeg fore ut en åpning mellom kjøkken og gang og legge gulvlister. Får se hva jeg får tid til. Kommer an på hvor mye snuppa sover:)

Du da?

Født i januar går jeg ut fra? :)
Pleier han å være vanskelig å få til å sovne eller?

Her er hun bare 10 uker gammel, og sover som en helt foreløpig:)
Hadde termin i januar men han ville komme på nyttårsaften :-).
Ikke rent lite heller:-/. Må vugge vognen ellers ender det bare i sutring og klaging. Kan telle på en hånd de gangene han har sovnet uten vugging, amming e.l:-/

God morgen
Vi skal på tur til superland:)
Superland høres gøy ut:) Har dere det i nærheten av dere eller? Jeg vet kun om den i sarp ..

Ny måned, nye gleder :)
Gleder meg sinsykt til trekningen i kveld og ny utfordring :)

Hadde termin i januar men han ville komme på nyttårsaften :-).
Ikke rent lite heller:-/. Må vugge vognen ellers ender det bare i sutring og klaging. Kan telle på en hånd de gangene han har sovnet uten vugging, amming e.l:-/

Nyttårsbarn? :)

Kan nok bli slitsomt det ja, om det har vært siden start. Hun sovner stort sett med amming her, så må vel etterhvert få til litt andre rutiner på det...men lite sutring da

Jeg hadde planer om å rigge meg forran tv med det trådløse tastaturet, men tastaturet er borte vekk. Vet jeg sist såg det før vi fikk besøk av en som stjeler, så da spørs det om han har stjelt det, eller om jeg har gjemt det... Borte er det iallefall

Nope men pleier å gå ganske greit, rydder og slikt hver kveld så da er det meste unnagjort ganske fort :) og så har jeg liten leilighet så tar ikke så lang tid å vaske :P
Da er det ikke så gale :-). Ikke så stor leilighet her heller så går relativt fort:-).

Jeg hadde planer om å rigge meg forran tv med det trådløse tastaturet, men tastaturet er borte vekk. Vet jeg sist såg det før vi fikk besøk av en som stjeler, så da spørs det om han har stjelt det, eller om jeg har gjemt det... Borte er det iallefall
Får håpe det plutselig dukker opp da:)

:-O. En som stjeler? Får håpe du bare har forlagt det en plass og finner det igjen. Hadde egentlig tenkt meg ut på tur men formen er ikke helt på topp så får heller se om jeg kommer meg ut på en liten tur når mini skal ha neste lur:-)

Back
Topp