Veeldig nærme kysten så ja.Tror det blir ufyselig vær her i dag ja
Bor du nærme kysten eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veeldig nærme kysten så ja.Tror det blir ufyselig vær her i dag ja
Bor du nærme kysten eller?
Takk det samme til degGod morgen
En ny herlig dag! Ha en flott dag folkens![]()
Syns det skulle bare mangle ;p hæler ikke å gå tur i være her ihvertfallSyns jeg så noe uvær skulle komme dit:-/.
Ja enig med det. Greit med litt fordeler i kommunen
![]()
Vi har alle vært nye engangNy måned, nye muligheterAltså, ikke lett å holde følge med veteranene her inne
![]()
Uff da,god bedring til degAkkurat nå er eneste plan at jeg håper hodedtverken jeg la meg med i går og stod opp med skal forsvinneog kose med lillegutt.
Hvorfor er du sur for det?Jeg er sur, svigers kommer i dag.
God morgenGod morgen
Vært oppe et par timer allerede, men fortsatt morgen vel siden snuppa sover![]()
Må komme godt i gang slik det ikke blir i siste liten i sluttenSkal si dere har skravlet![]()
God morgenGod morgen damernoen spennende planer i dag?
Samme her:-/. Orker ikke springe rundt i desember med det kaoset å finne gaver :-/Ja, det var akkurat det. Har spurt flere, men de sa det var alt for tidlig å tenke på julegaver nå:/
Du får sove øitt på dagen daSå herlig da. Njaaa litt på og av. Mini skulle på død og liv henge i puppen i natt så ble ikke så god søvn på meg.
Yes gjør vi ikke alle detGod morgen jenter
Flere som venter spent på hvilke krav og premier det blir i oktober?![]()
Hurra for oktoberNy skravletråd og oktober allerede![]()
Prøver å gjøre litt når mini sover men er somregel så trøtt at jeg ikke gidder. På kvelden er det håpløst da mini alltid har noen gråte økter ila kvelden:-/Satser på det, butter han evt i ergobabyen eller så blir det når han har lagt seg i kveld, om han ikke vil la meg ta det på dagen i dag
Det er jo greit da, går litt fortere når man slipper å følge med på barn samtidig som man skal vaske...
Bare to mnd til første luke åpnesJa:-/. Før vi vet ordet av det så er det jul
Dere er så trege altsåJa, det er sant
Må snart begynne å få unna litt kjenner jeg![]()
Prøver å gjøre litt når mini sover men er somregel så trøtt at jeg ikke gidder. På kvelden er det håpløst da mini alltid har noen gråte økter ila kvelden:-/
God morgenGod morgen
Vært oppe et par timer allerede, men fortsatt morgen vel siden snuppa sover![]()