God morgenGod morgen. Ny måned nye muligheter
![]()
Yes nye muligheter nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen. Ny måned nye muligheter
![]()
Da sovnet jeg igjen..God morgen til deg også
Jeg stilte frem klokka i går, skulle sove en halvtime lengre. Gjert hvem som våknet 5:45 likevel![]()
Spent på hva de finner på av premier og kravGod morgen
Yes nye muligheter nå![]()
Som jeg fikk starteGod morgen!hurra for ny tråd!
God morgenGod morgen jenter
Planer idag?
Har en del bursdager jeg også må handle til. Det å få ønskeliste er håpløst av og til :-/Jeg har også kjøpt to gaver så langt
Har ikke fått ferdig lista over hva jeg skal kjøpe enda, men må prøve på det i løpet av helga.
Langhelg hørtes deilig utGod morgen deretitter innom en liten tur. Har hatt en travel uke. Har en dag igjen før jeg tar fri fredag og mandag - så får en liten langhelg da. Det blir så deilig!
God morgen og velkommen hitGod morgen alle sammen!
Har aldri vært med på disse skravletrådene da jeg føler de går litt "fort".. Men jeg tror jeg vil prøve henge litt med denne gang!![]()
Det var vel ikke overraskende akkuratHei og god morgen!!
Haha, jeg synes jeg et tidlig på'n, men her har dere skravla mye allerede
Ha en fin dag :-D
Ja, det var akkurat det. Har spurt flere, men de sa det var alt for tidlig å tenke på julegaver nå:/Har en del bursdager jeg også må handle til. Det å få ønskeliste er håpløst av og til :-/
Oj da,det hørtes kjipt ut. God bedringBah.. Våknet opp dritkvalmOg føler jeg må kaste opp hvert sekund..
Dilemma - skal jeg på jobb eller ikke? Skogstur langt fra do med 25 små.. Hm
Så herlig da. Njaaa litt på og av. Mini skulle på død og liv henge i puppen i natt så ble ikke så god søvn på meg.
Ja kan gjørw det i kveldHar ikke hatt tid til å lage enda, flott du lager Kengu.
Legger du statistikken og informasjonen fra Tamara i hovedinnlegget?
God morgen jenter![]()
Flere som venter spent på hvilke krav og premier det blir i oktober?![]()
Håper du får ryddet litt. Her må det ryddes når gubben er hjemme så en av oss kan følge med på mini.
God morgenGod morgen alle sammen![]()
Husker ikke alt jeg heller,men noe med ull er det tror jeg![]()