Skravletråd Oktober

Er godt mulig :p
Skulle vel trekkes i kveld, så mulig det drøyer med månedens premier til da også.
Det kan hende ja :)
Vi får vell vente i spenning :D

Du bor nordpå? Ser det er meldt dårlig vær der. Meldt overskyet her men hadde ikke blitt overrasket om det kom litt regn også her
Trøndelag. Å jeg som skal trene idag ;o Må vel trene til fysioterapeuten på tredemølla noen fordeler må man ha når man jobber i kommunen ;p

Trøndelag. Å jeg som skal trene idag ;o Må vel trene til fysioterapeuten på tredemølla noen fordeler må man ha når man jobber i kommunen ;p
Syns jeg så noe uvær skulle komme dit:-/.
Ja enig med det:-). Greit med litt fordeler i kommunen:-)

Ja kjenner det trengs idag:-). Herlig å få ryddet leiligheten da:-)

Ja det blir greit det, ser ikke så ille ut her da så er ganske fort gjort bare lillebror samarbeider :P

Ser frem til neste uke da skjer det ikke noen ting! Alle trenger slike dager innimellom :)

Har kjøpt 2 gaver jeg:-). Ikke så mange jeg skal kjøpe med greit å få unnagjort det meste litt tidlig:-)5
Jeg har også kjøpt to gaver så langt :)
Har ikke fått ferdig lista over hva jeg skal kjøpe enda, men må prøve på det i løpet av helga.

Ja det blir greit det, ser ikke så ille ut her da så er ganske fort gjort bare lillebror samarbeider :P

Ser frem til neste uke da skjer det ikke noen ting! Alle trenger slike dager innimellom :)
Håper du får ryddet litt:-). Her må det ryddes når gubben er hjemme så en av oss kan følge med på mini.

Back
Topp