Går altfor fortNy skravletråd og oktober allerede![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går altfor fortNy skravletråd og oktober allerede![]()
Du bor nordpå? Ser det er meldt dårlig vær der. Meldt overskyet her men hadde ikke blitt overrasket om det kom litt regn også herMersom det regner. Er meldt storm også.
Det kan hende jaEr godt mulig
Skulle vel trekkes i kveld, så mulig det drøyer med månedens premier til da også.
Synes ukene raser avgårdeGår altfor fort![]()
Trøndelag. Å jeg som skal trene idag ;o Må vel trene til fysioterapeuten på tredemølla noen fordeler må man ha når man jobber i kommunen ;pDu bor nordpå? Ser det er meldt dårlig vær der. Meldt overskyet her men hadde ikke blitt overrasket om det kom litt regn også her
Vi blir pent nødt til detDet kan hende ja
Vi får vell vente i spenning![]()
Ja:-/. Før vi vet ordet av det så er det julSynes ukene raser avgårde
Snart helg igjen også![]()
Ja, det er santJa:-/. Før vi vet ordet av det så er det jul
Syns jeg så noe uvær skulle komme dit:-/.Trøndelag. Å jeg som skal trene idag ;o Må vel trene til fysioterapeuten på tredemølla noen fordeler må man ha når man jobber i kommunen ;p
Tror det blir ufyselig vær her i dag jaMersom det regner. Er meldt storm også.
Har kjøpt 2 gaver jegJa, det er sant
Må snart begynne å få unna litt kjenner jeg![]()
God morgen jenter![]()
Flere som venter spent på hvilke krav og premier det blir i oktober?![]()
Ja,også se om noe av det som ble gjettet er riktig ogsåJa blir spennende å se hva det blir i oktober![]()
Ja kjenner det trengs idag. Herlig å få ryddet leiligheten da
![]()
Ja,også se om noe av det som ble gjettet er riktig også![]()
Jeg har også kjøpt to gaver så langtHar kjøpt 2 gaver jeg. Ikke så mange jeg skal kjøpe med greit å få unnagjort det meste litt tidlig
5
God morgenHurra for ny skravletråd
Og god morgen alle sammen!
Håper du får ryddet littJa det blir greit det, ser ikke så ille ut her da så er ganske fort gjort bare lillebror samarbeider
Ser frem til neste uke da skjer det ikke noen ting! Alle trenger slike dager innimellom![]()
Husker ikke alt jeg heller,men noe med ull er det tror jegHar ikke fått med meg hva som har blitt gjettet jeg da![]()
Kommer vel snart viø jeg troDet har ikke kommet premier og krav for oktober nei?