He he er det langt?Manner meg opp til å gå fra sofaen til sengen jeg![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
He he er det langt?Manner meg opp til å gå fra sofaen til sengen jeg![]()
Yes det har viVært på farten I hele dag?
Prøver enda ja.. Ikke klaffet til nå (.. Er på 8 dpo i dag da, så jeg HÅPER jo det klaffet denne måneden!), og jeg tenker ikke begynne med babytøy før jeg er blitt gravid
Men har strikket barnesokker til dattera mi, da!
![]()
Åh, spennendeKrysser fingrer og der for dere
![]()
Baby og barnetøy er så gøy å strikke. Gleder meg til mi lille kan brukes mariussettet til vinteren![]()
Skulle bakt på tirsdag, men møtte bestevenninnen min så kom omgangsykenHehe! Kjør på![]()
Nei, hvordan gjør du det?
Ja,det er noe med den kloren... i badelandet her så er det blandet it med saltvann,så det er ikke SÅ ille..men blir utslitt uansettDet gjør det,tåler ikke klor heller så jeg bøir utrolig sliten
Særinghaha
Jeg gjør omtrent det samme.Nå har jeg stort sett brukt kylling eller svin indrefilet, men det jeg gjør er å banke kjøttet litt flatt og fylle det med ost av et eller annet slag, soltørkete tomater og urter. Så ruller jeg dette sammen og legger da baconskivene rundt med enden under. Det som har skjedd før jeg begynte med tråd er at kjøttet sprekker opp, og så ruller baconet seg opp og og blir sånne korte stubber som da ligger oppå kjøttet, tørrstekte og fæle, samtidig som da fyllet sklir ut av kjøttet. Jeg har prøvd å smøre olje på baconet for å gjøre det mykere, men det funker ikke det heller. Tråd funker relativt greit, frem til jeg klipper av tråden og alt bare kollapser til en mølje.. Så det er ikke så ofte jeg prøver meg på slikt lenger, siden dette er lite suksess.. Hvordan gjør du det?
Har ikke fått skrevet så mye i dag jeg hellerEtter superskravlinga i går er jeg trøtt og matt jeg i dag.... lite skravlete av meg, bare sånn litt her og der over hele forumet et innlegg her og et der, liksom, ikke noe skikkelig skravle. Kjenner at jeg ikke orker engasjere meg. Snart sengeklar. Sliten i dag
Har ikke fått skrevet så mye i dag jeg heller
Jeg gjør omtrent det samme.
Slår flat mellom to flak plastfolie.
Har på fyll, ruller sammen, bacon rundt, lar sette seg i minst en 1/2 time i kjøleskapet, steker, hviler og deler opp...
Jeg fikk ikke bade fra jeg var lita til jeg ble voksen pga detJa,det er noe med den kloren... i badelandet her så er det blandet it med saltvann,så det er ikke SÅ ille..men blir utslitt uansett![]()
Trøtt jeg også. Men i morgen skal jeg ikke opp før 6:30. Tenker å prøve slukke senest 23:30 da. Helst før.Er trøtt jeg,blir tidlig kveld
Får håpe du får sove godtEtter superskravlinga i går er jeg trøtt og matt jeg i dag.... lite skravlete av meg, bare sånn litt her og der over hele forumet et innlegg her og et der, liksom, ikke noe skikkelig skravle. Kjenner at jeg ikke orker engasjere meg. Snart sengeklar. Sliten i dag
Sent opp i morgen daTrøtt jeg også. Men i morgen skal jeg ikke opp før 6:30. Tenker å prøve slukke senest 23:30 da. Helst før.
Skulle bakt på tirsdag, men møtte bestevenninnen min så kom omgangsyken![]()
Må jammen være lov å kose segMå slå ut håret av og til![]()
![]()
Var jo ille før i tiden...Jeg fikk ikke bade fra jeg var lita til jeg ble voksen pga det