Nå vet jeg detBare hyggelig det![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå vet jeg detBare hyggelig det![]()
Syns du også jeg hadde "feil" navnNå vet jeg det
Hehe, får prøve på detSyns du bare skal nye å se på alle som jobber for deg, jeg![]()
Takk for detMasse god helg til deg også
Hm vet du hvem jeg r?Syns du også jeg hadde "feil" navn![]()
Sorry leste litt fort.Gjør ikke det
Hint??
Ja jeg er våkenGod kveld Damernoen våkne ?
Sant - tenkt nå å sysselsette meg selv på soverommet med å rydde inn klær osv, så har jeg noe å holde meg opptatt medJaog når jeg ikke var der slapp jeg å føle at jeg burde bidra og
![]()
Og ditt siste navn har samme første bokstav som lillebolmst første navn og motsatt?Sorry leste litt fort.
Fint navn på degsøsteren min heter det samme.
Følger deg på siden din![]()
Så braJa jeg er våken
Måtte tenke nåOg ditt siste navn har samme første bokstav som lillebolmst første navn og motsatt?
Ja i grunnen :-oHektisk helg i vente da![]()
Ja jeg gjorde det ;-)Håper du kom i mål med planen![]()
Jeg skulle prøve i dag, kom 45 min før vakta mi for å gjøre ferdig og skrive ut mndsplan. Og så måtte jeg få ferdig bildene til garderobeskapene.Ja, skjønner jo det om dere ikke har mulighet til å sitte i fred på kontoret. Vi er bare en avd, så blir ikke forstyrra på kontoret når jeg sitter der. Ikke noe særlig i hvert fall![]()
Hva har skjedd???Snakker om hvor mye drittslenging det er fra alle kanter altså! Kommentaren min i går var altså ment som en spøk, men var fullt klar over at jeg helt sikkert ikke visste hele historien. Syns det er helt horribelt hvor kjapt ute folk er med å kaste stein! Mye stygge kommentarer altsåAv voksne folk!
Hva i alle dager har Lolo kommet med nå da?Du er dagens helt!
Mannen lurte også på hvem denne verdens smarteste babyverden-jenta var!![]()