Så kjedelig :/ når er neste dupp?Har bare lyst til å legge meg igjen, men lille U våknet igjen når jeg prøvde å legge han i vognen for å sove videre![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig :/ når er neste dupp?Har bare lyst til å legge meg igjen, men lille U våknet igjen når jeg prøvde å legge han i vognen for å sove videre![]()
To middager, hvorfor det?Har en del å holde meg opptatt med jeg også med baby, og to middager å lage
Sov godt!Lille U våknet igjen når jar la han i vognen, men det høres ut som om han har sovnet nå, så da forsvinner jeg litt..
En del planer her også, sosialiseringMasse planer hele helgen.
Du da?
Det klarer nok du lettJeg trenger 100![]()
Så bra! Begynner å friskne til da?JadaSovet greit og OJ har nettop spist 1 hel skive
![]()
YesSå bra! Begynner å friskne til da?
Virker sånn, han er i knallformJa ok, men da skulle det jo være greit![]()
Håper du kom i mål med planenHei hei :-D
Innom i en skrivepause ;-)
Jobber med neste månedsplan ;-)
Må ut i morgen:-o
Vil tro det går fint?Er du der? Kan jeg dra til Tyskland med båten med feil navn i passet? Har helt glemt å skaffe meg nytt pass etter at jeg byttet etternavn. Jeg drar i morgen.
Bør få det i dag i grunn. 112 innlegg nøyaktigDet klarer nok du lett![]()
Det er det her ogsåEn del planer her også, sosialisering![]()
De har det på julaDet hørtes genialt ut
Si ifra hvor du finner det!
Hurra, det blir bra!Yes![]()
Så nå er det barnehage på mandag![]()
Nei, ikke bare detIkke bare det
Jeg bør også få hoveddelen av mine resterende akkurat 150 innlegg ila dagen.Bør få det i dag i grunn. 112 innlegg nøyaktig
Hørtes godt ut!!Skive med stekt egg med pølsebiter i.
Ja, skjønner jo det om dere ikke har mulighet til å sitte i fred på kontoret. Vi er bare en avd, så blir ikke forstyrra på kontoret når jeg sitter der. Ikke noe særlig i hvert fallJa er jo alltid sånn jeg har gjort det ;-)
Hadde ikke fått gjort noe hvis jeg skulle vært på jobben.. Hadde blitt forstyrra hver gang...
Ja veldigHurra, det blir bra!