Da er vi toJeg er så trøtt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi toJeg er så trøtt
Ææh, hun kjøpte en hel bøtte (bokstavelig talt) med smågodt :OJa, ender vel opp med å gjøre det vi og..selv om vi aldri har fått noen på døra her før
Faren er jo at en må spise det opp selv![]()
Ja ok, men da skulle det jo være greitNei, han har vært i barnehagen
Helt i fin form tirsdag natt, i hele går og i natt![]()
God bedring til miniSå ligger jeg her sa med en småsyk mini hengende på puppen.
Da er vi to
HeiGod kveldhatt en fin dag ?
Hvorfor ha dem i to forskjellige barnehager?Da har jeg vært i foreldremøte i barnehagen lille U skal begynne i.
Den ene siden av meg vil virkelig ha han der og få frøkna over dit også.
Den andre delen av meg vil virkelig gjerne ha lille U over i den barnehagen frøkna går i...
Tror vi søker frøkna inn i barnehagen til lille U, og lille U inn i barnehagen til frøkna.
Lille U begynner i mars, og sender søknad med oppstart i august så før vi se det an etter noen måneder og har litt erfaring med den nye før vi tar et valg
Huff da.. forkjøla?Så ligger jeg her sa med en småsyk mini hengende på puppen.
Ææh, hun kjøpte en hel bøtte (bokstavelig talt) med smågodt :O
Fått gjort masse daHeiDagen har vært super! Ordna litt på baby rommet, smårydda litt, vaska badet, vært på handletur med 6 åringen etter skolen + et lite cafébesøk
Eneste var at jeg skulle bestille meg brownie med is, som det stod på menyen, men hun i kassa Bare så vantro på meg da jeg bestilte. "Øøøh, vi har ikke det"
Det var IKKE greit, haha!
Hva med deg?
LikesåKoselig å se deg![]()
God kveldGod kveldhatt en fin dag ?
Jada, det har jegFått gjort masse da![]()
Ja veldig bra dag![]()
God bedring til miniSå ligger jeg her sa med en småsyk mini hengende på puppen.
Så ligger jeg her sa med en småsyk mini hengende på puppen.