Skravletråd Oktober

Ja, ender vel opp med å gjøre det vi og..selv om vi aldri har fått noen på døra her før :p
Faren er jo at en må spise det opp selv :p
Ææh, hun kjøpte en hel bøtte (bokstavelig talt) med smågodt :O

Da har jeg vært i foreldremøte i barnehagen lille U skal begynne i.
Den ene siden av meg vil virkelig ha han der og få frøkna over dit også.
Den andre delen av meg vil virkelig gjerne ha lille U over i den barnehagen frøkna går i...

Tror vi søker frøkna inn i barnehagen til lille U, og lille U inn i barnehagen til frøkna.
Lille U begynner i mars, og sender søknad med oppstart i august så før vi se det an etter noen måneder og har litt erfaring med den nye før vi tar et valg

Tre.

Ungene fikk kveldsmat en time for sent...

"sent ham hjem 1845" skrev jeg da eldstemann ble sendt til en kompis. Og gutten kom han, jeg lå på senga og sov, men våknet og sa at "bare gå opp, så kommer jeg snart og lager mat". Også.... vel.... våknet jeg plutselig igjen...

God kveld :) hatt en fin dag ?
Hei:) Dagen har vært super! Ordna litt på baby rommet, smårydda litt, vaska badet, vært på handletur med 6 åringen etter skolen + et lite cafébesøk:) Eneste var at jeg skulle bestille meg brownie med is, som det stod på menyen, men hun i kassa Bare så vantro på meg da jeg bestilte. "Øøøh, vi har ikke det" :o Det var IKKE greit, haha!:D

Hva med deg?

Da har jeg vært i foreldremøte i barnehagen lille U skal begynne i.
Den ene siden av meg vil virkelig ha han der og få frøkna over dit også.
Den andre delen av meg vil virkelig gjerne ha lille U over i den barnehagen frøkna går i...

Tror vi søker frøkna inn i barnehagen til lille U, og lille U inn i barnehagen til frøkna.
Lille U begynner i mars, og sender søknad med oppstart i august så før vi se det an etter noen måneder og har litt erfaring med den nye før vi tar et valg
Hvorfor ha dem i to forskjellige barnehager?

Hei:) Dagen har vært super! Ordna litt på baby rommet, smårydda litt, vaska badet, vært på handletur med 6 åringen etter skolen + et lite cafébesøk:) Eneste var at jeg skulle bestille meg brownie med is, som det stod på menyen, men hun i kassa Bare så vantro på meg da jeg bestilte. "Øøøh, vi har ikke det" :o Det var IKKE greit, haha!:D

Hva med deg?
Fått gjort masse da :)

Ja veldig bra dag :)

Back
Topp