Skravletråd Oktober

Heihei! Alt bra? :)
Gøy å lage månedsplan :) skriver dere månedsbrev og?
Ja alt er bare bra. Vært en hektisk dag med uteaktivitetsdag på formiddagen og internasjonal kafé for foreldre på ettermiddagen ;-)

Ja jeg lager en kombinert månedsplan og brev.
Skriver om mnd som har vært; hva vi har gjort, hvordan og hvordan det har gått og hva ungene har fått ut av det.
Og med bilder fra mnd som har vært.

Så skiver jeg om planer for neste mnd og hva vi skal gjennom.
Og så har vi noen faste ting som vi driver med hver mnd, og da skriver jeg litt om dem og hva vi feks skal bygge videre på.

Og så har jeg litt generell informasjon feks, om studenter osv.

Nå går vi jo inn i en litt hemmelig tid, så nå kan jeg ikke røpe for mye ;-)

Ja alt er bare bra. Vært en hektisk dag med uteaktivitetsdag på formiddagen og internasjonal kafé for foreldre på ettermiddagen ;-)

Ja jeg lager en kombinert månedsplan og brev.
Skriver om mnd som har vært; hva vi har gjort, hvordan og hvordan det har gått og hva ungene har fått ut av det.
Og med bilder fra mnd som har vært.

Så skiver jeg om planer for neste mnd og hva vi skal gjennom.
Og så har vi noen faste ting som vi driver med hver mnd, og da skriver jeg litt om dem og hva vi feks skal bygge videre på.

Og så har jeg litt generell informasjon feks, om studenter osv.

Nå går vi jo inn i en litt hemmelig tid, så nå kan jeg ikke røpe for mye ;-)

Travel dag på jobb da, ja :)
Kjenner jeg savner det litt nå...hehe!
Så greit, er samme opplegg som vi bruker det :) kombi månedsplan/brev med bilder :)
Hemmelig tid? :o

Ja.. vi hadde ei prematur jente som vi slet sinnsykt med i starten. Og ekstremt lite søvn, stress og bekymringer. Så det slo veldig negativt ut :/

Bra han jobber i varmere strøk. Sol er jo det beste for psoriasisen. Og saltvann kombinert :)

Vet du. Det tror jeg gjerne. Den ligger nok mye psykisk også
Å, var hun prematur? Det viste jeg ikke. :/

Vi får håpe disse gubbene får bedre medisiner og blir bedre :)
Kjenner det var godt å skrive med deg her nå, er liksom ingen jeg kjenner som "skjønner" meg... ♡

Å, var hun prematur? Det viste jeg ikke. :/

Vi får håpe disse gubbene får bedre medisiner og blir bedre :)
Kjenner det var godt å skrive med deg her nå, er liksom ingen jeg kjenner som "skjønner" meg... ♡

Ja. Hun var 4 uker for tidlig født. Så hadde en del komplikasjoner med det. Vekt som bare gikk ned, klarte ikke holde på næring og hadde veldig mye gulsott som ikke slapp taket så fort.

Ja. Både de og oss fortjener det ;)
Vet du. Jeg tenkte det samme ♡ jeg kjenner heller ingen som er i samme situasjon. De kan si de skjønner hvordan han har det, og hvordan vi har det. Men de "skjønner" det liksom ikke helt, eller min frustrasjon av og til over det. Er tøft å leve med noen som har så mye plager vedr. det. Og tøft å se hvordan han har det og :/

Back
Topp