Skravletråd Oktober

Nei, nå skal jeg sove litt:) Gubben har stått opp med barna og det er min tur til å sove :) jeg har nattskiftet og han har tidlig vakt:)

Kengubarnet kjørt på skolen,vaskemaskin satt på,blomster vannet, kjøkken ryddet, reklame og søppel bært ut,dratt over stue og ganggulv, kleshaugen med nyvaskede klær lihger i trappen og må bæres opp..

Kengubarnet kjørt på skolen,vaskemaskin satt på,blomster vannet, kjøkken ryddet, reklame og søppel bært ut,dratt over stue og ganggulv, kleshaugen med nyvaskede klær lihger i trappen og må bæres opp..
Snakk om å være effektiv :)

Så utrolig dårlig dere ikke ble hørt :O men deilig at det er mye bedret da :) har astma selv og det ekke gøy :/
Vi fikk beskjed om at det var falsk krupp mange ganger før vi ble hørt.
Jeg har det ikke så jeg klarer ikke å kjenne på hvordan det er men mamma har det og da tuppa så jeg der jo hvordan det er :/

Snakk om å være effektiv om morgenen da :o flink du er :)

Måtte skrive ned hvor mange innlegg.jeg hadde så jeg sørger for jeg når kravet. Men skravla jo endel før det så aner ikke hvor mange jeg egentlig har til nå :p
Vurderte å skrive ned jeg også men hadde skravlet en del før jeg kom på det så får bare ta sjansen for at jeg når målet:-P

Back
Topp