Så bra!Han ble lagt på rommet rett før 19.30
men våkna en del ganger for mat... Åsså hadde han bæsjebleie og inatt..det har han somregel aldri
![]()
Er det mye tidligere enn normalt da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!Han ble lagt på rommet rett før 19.30
men våkna en del ganger for mat... Åsså hadde han bæsjebleie og inatt..det har han somregel aldri
![]()
Sov godt daNei, nå skal jeg sove littGubben har stått opp med barna og det er min tur til å sove
jeg har nattskiftet og han har tidlig vakt
![]()
Ja, det er altfor lenge. Vil ha svar nåDet eerr så lenge å vente!
Tusen takkSov godt da![]()
God natt og sov godtNei, nå skal jeg sove littGubben har stått opp med barna og det er min tur til å sove
jeg har nattskiftet og han har tidlig vakt
![]()
Snakk om å være effektivKengubarnet kjørt på skolen,vaskemaskin satt på,blomster vannet, kjøkken ryddet, reklame og søppel bært ut,dratt over stue og ganggulv, kleshaugen med nyvaskede klær lihger i trappen og må bæres opp..
Tusen takkGod natt og sov godt
Er det mye tidligere enn normalt da?![]()
God morgenGod morgen![]()
Vi fikk beskjed om at det var falsk krupp mange ganger før vi ble hørt.Så utrolig dårlig dere ikke ble hørt :O men deilig at det er mye bedret dahar astma selv og det ekke gøy :/
God morgen
Planer for dagen
God morgenGod morgen![]()
Kengubarnet kjørt på skolen,vaskemaskin satt på,blomster vannet, kjøkken ryddet, reklame og søppel bært ut,dratt over stue og ganggulv, kleshaugen med nyvaskede klær lihger i trappen og må bæres opp..
Ah god tur!God morgen!
Ja, skal kjøre til Bergen idag
Du da?
Må være detSnakk om å være effektiv![]()
Ja, hun er tett så da ble det høye lyderHahada snorker hun høyt!
Haha, jeg veit ikke heltNeidatenk så mye glede da!
Vurderte å skrive ned jeg også men hadde skravlet en del før jeg kom på det så får bare ta sjansen for at jeg når måletMåtte skrive ned hvor mange innlegg.jeg hadde så jeg sørger for jeg når kravet. Men skravla jo endel før det så aner ikke hvor mange jeg egentlig har til nå![]()