Ser slik utHaha....er juni snart over jenter??![]()
Her har det vært liv!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser slik utHaha....er juni snart over jenter??![]()
Her har det vært liv!!
Godt jeg har helt andre følelser for min svigermor som kommer i det jeg starter ferien minNei, skal jo ikke være slik!
Godt de ikke kommer såå ofte!
Dere kan vel ikke det, og det er derfor jeg definitivt blir nr 11Haha! Ja vi må vel sitte her inne i nattKan ikke sove før 1.juli
![]()
Du klarer nok detJeg prøver bare å lande på et rundt tall jeg...
Imponert over henneSyns du er innmari flink jeg! Fått bebis og greier og jo!
Ikke dumt i det hele tattJa da er det luksus ;-)
Her var pappan hjemme de to første mnd, hun ble jo født i begynnelsen av juni, så da de to ukene med fødselspermisjon var over for far så gikk han rett i sommerferie ;-) Han er jo lærer ;-)
Veldig greit for meg siden jeg hadde ks ;-)
Dere kan vel ikke det, og det er derfor jeg definitivt blir nr 11
Imponert over henne
Jeg klarer det ikke, og jeg har bare.... Et liv som krever meg
Er våken, og håper også jeg får sove litt til så fort U er trøtt igjenGo morn! Bare innom mens vi spiser. Håper vi får sove litt til
Noen som er våken?
Bare jeg ikke klare målet for tidlig.Du klarer nok det
Kanskje lettere å bli kvitt jaMen du betalte jo noen andre for å gjøre jobben så da spiller det ikke noen rolle hvor vanskelig det var å få bort håra
![]()
Ja det kan det.
I fjor tror jeg at vi kjøpte en mnd med sånn "surf i utlandet for... Kr"-sak.
Må sjekke det i år og.
Ja det bør vel det. Men pleier jo å komme et par dager i forveien.Det må vel bli avslørt i morgen tenker jeg![]()
Bare jeg ikke klare målet for tidlig.
Blir kjedelig å måtte stoppe å skravle tidlig på kvelden![]()
Ikke hver måned, men det hender dersom 1. havner på en lørdag eller søndagJa det bør vel det. Men pleier jo å komme et par dager i forveien.
Er det.Rundt tall som er målet?![]()