Hahaha, jeg må nok det skal jeg være mulig å være sammen medHaha! Ja vi må vel sitte her inne i nattKan ikke sove før 1.juli
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha, jeg må nok det skal jeg være mulig å være sammen medHaha! Ja vi må vel sitte her inne i nattKan ikke sove før 1.juli
![]()
Ja, det var den vi tenkte påSnakk om 200.000 oppdateringen?
Det gadd jeg ikke.Da hadde nok øya mine lyst rødt![]()
Skal ha en uke i august som vi skal til Rhodosog så blir det vel noe utpå høsten.
Tror vi er langt unnaJa, det var den vi tenkte på![]()
Ja, vi er nok detDa er dere sikkert unntaket som bekrefter regelen som de så fint sier
Kan jo noen ganger være enklere å samarbeide med familie som man har kjent hele livet enn for eksempel venner.
Ja det kan det.Hehe, ja kan vel fort bli dyrt med skravling i utlandet![]()
Jepp! Han driver sammen med søstera si hanJepp, MixEr han i Mix han også?
Jeg vet ikke. Er en stund siden forrige oppdatering vel?
Vi reiser 24. Skal jobbe denne og neste uke før ferie jeg ;-)Reiser snart på ferie.
Det gjør vel dere også?
De har jo trådløst i utlandet også veldig mang steder...Ja det kan det.
I fjor tror jeg at vi kjøpte en mnd med sånn "surf i utlandet for... Kr"-sak.
Må sjekke det i år og.
Hihi, ja der har du oss ;-)Nå fikk jeg den derre Queen of the night-sangen i hodet![]()
Jepp! Han driver sammen med søstera si han![]()
Godt du beholdt roenDet gadd jeg ikke.
Tenkte heller på alt jeg kan spise i morgen mens han sitter på jobb![]()
Oi, så spennendeJepp! Han driver sammen med søstera si han![]()
Tror det er ganske langt
Ja da er det luksus ;-)Ja, sånn blir det jo her også etter hvert, men nå er pappaen også hjemme så da kan mor og mini sløve litt om morgeneneLuksus
![]()
Både og!! Funker jo helt greit, men dem drar ikke akkurat så mye på besøk til hverandre etter arbeidstid for å si det spnn. Og blir fort jobbbsnakk rundt bordet når vi er samla til selskap osv. Men dem har vel ikke vært så innmari close før heller da..Funker det da?
Det tror jeg også. Det gikk bare nedover på de oppdateringene og vi hadde mye å ta igjen.Tror vi er langt unna
Tror ikke det jeg heller. Uten at jeg har noen tall..Ja, det var vel ingen håp om å nå det målet.