Ja det synes jeg :-D Du er administrator som sender ronja og meg rundt ;-)Ja du tar det du??vi kan gå sammen alle 3 så om å starte det så blir det bra
![]()
Da hadde vi blitt lei pommes frites-luktaTja....kjøre rundt med pommes frites hele dagen !![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det synes jeg :-D Du er administrator som sender ronja og meg rundt ;-)Ja du tar det du??vi kan gå sammen alle 3 så om å starte det så blir det bra
![]()
Da hadde vi blitt lei pommes frites-luktaTja....kjøre rundt med pommes frites hele dagen !![]()
Har gått fintHåper ikke natten blir altfor ille![]()
Hun sov godt gjennom natta, og sover enda.Ja ingen vits å vekke hvis hun sover
Bruker du stikkpille?
Lykke tilGod morgen.
2,5 time til jeg håper jm hatt funnet hjertelyd!
2,5t går fort! Det kommer hun til å finneGod morgen.
2,5 time til jeg håper jm hatt funnet hjertelyd!
Nam, nam, snill du er med dine kolleger![]()
Ja, hvorfor ikkeNå har du jo kanskje tre uker der du bare skal kjede og kose deg
![]()
Ja noe såntHihi, hvordan det?
;-)
Skravlemusa du mente?![]()
God bedring til de sykeGod morgen..
Her er mannen syk fremdeles, men slipper å kjøre inn frøkna, for hun er også syk.
Eldste sover fremdeles siden vi har glemt å vekke han, og U er blid som ei sol
Det ble kvelden på megHahahah, ja sikkert ;-)
Bør legge meg snart selv, tidligvakt i morgen.
Takk for detÅå?? Har jeg fått med meg det?!
Gratulerer!!!
Tror jeg sier det samme som deg.God morgen
Zzzzzzzzzzzzzzz
Det gjør jo til og med vårt lille lokale bakeri her!
Så kjedelig da..
I gata her var det visst en som var sørpefull som gikk og klipte plenen til naboen kl 2 omnatta.Det er ikke vanskelig å skjønne at det er sommer når man bor i byn og har verandadøra åpen. Kl er straks 00.30 og jeg har en nabo som klipper plen og en eller annen i nærheten som har fest for ente gang iløpet av de 2 siste ukene haha nå plages ikke jeg av lydene men lurer på hvordan den plenen blir seende ut etter å ha blitt klippet i mørketog jeg skjønner at de som fester tydeligvis ikke skal på jobb om morningen
men det er nå jeg innser at jeg tydeligvis er blitt voksen for det frister ikke engang å skulle være med å feste haha
![]()
Det er jo ikke mørkt halv ett på denne tiden av året da
Ja det synes jeg :-D Du er administrator som sender ronja og meg rundt ;-)
Da hadde vi blitt lei pommes frites-lukta![]()
I gata her var det visst en som var sørpefull som gikk og klipte plenen til naboen kl 2 omnatta.