Skravletråd NY!!!

Bare ikke det blir sånn at en doppler gjør dere mer bekymret om dere ikke finner hjertelyd selv da? Er ikke så lett kanskje for oss "vanlige" å finne lyd sånn Alltid?

Det er jo sant nok, og abslutt et problem sånn de neste par ukene. Etter sånn 14-15 uker skal det være ganske grei skuring å finne dens så vidt jeg leser

Jeg håååååper jo at vi ikke får flere blod-skremminger før ferien da, men vi får se. Jeg hadde ikke tenkt å ha en, men googlet litt informasjon og pris den natta når jeg ikke fikk sove, og mannen observerte det og spurte hva jeg så på. Neste morgen sa han at dersom det er liv i denne her så bestiller du en sånn.

Mannen min tok aborten for to år siden veldig tungt, og blir merkbart preget når jeg blør. En ting jeg kan gjøre for ham er å droppe mitt prinsipp mot hjemmedoppler, MEN være klar på at jeg kjenner til begrensningene, om å bli bekymra når man ikke finner den, og å bruke den og ikke oppsøke lege ved lite liv senere. Og at vi ikke skal gå i de fellene, gjøre som vi ville gjort om vi ikke hadde den, på en måte.

God kveld :-D

Frøkna har fått feber.. 38.9 før hun la seg før kl 18...
Hun styra fælt forrige natt, sov dårlig og sovna ikke ordentlig før kl 02...
Og nå altså syk.. Ikke så vanlig midt i juni liksom...

Jaja, flaks samboer har ferie, da går det ikke sykedager ;-)

Uff da kan jo hende det var det som gjorde at hu var urolig i natt da... Men ja kjekt han har ferie :) Masse god bedring til jenta di :)

Noen som kan anbefale en vaskemaskin?
Ser ut til at vår har tatt kvelden:/

Er ansatt-barnehage på jobben.
Når barna er i barnehage alder er de så små at jeg ønsker å ha de i nærheten av der vi er sånn i tilfelle...
Er ikke i samme kommune som vi bor i, ikke samme fylke en gang...
Ok. Ja da er det sikkert litt andre regler enn når det er "kommunalt".
For her får du ikke beholde plassen om du flytter ut av kommunen, og får ikke plass i en annen kommune enn den du bor i.
Derfor lurte jeg litt ;-)

Back
Topp