Det tror jeg på, blir mye hår av hunder..
Det gjør det, ja. Korte er de, men de er mange
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg på, blir mye hår av hunder..
Bare ikke det blir sånn at en doppler gjør dere mer bekymret om dere ikke finner hjertelyd selv da? Er ikke så lett kanskje for oss "vanlige" å finne lyd sånn Alltid?
Har barnehage ved jobbenOj det var et stykke
Så flott du har hatt en fin dagSyns egentlig det har vært en fin dag
Veldig koselig å holde på med disse bildene, ukeshandel er greit når butikken nesten er tom for folk og jeg elsker å kjøre bil...
Har heller ikke hatt med U når jeg har vært i Oslo, så fått litt tid helt for meg selv en av veiene begge gangene..
Lykke til i morgenHåper det.
Det trenger jeg.
Hva har du kjøpt?Da ble det litt shopping i dag også![]()
![]()
God kveld :-D
Frøkna har fått feber.. 38.9 før hun la seg før kl 18...
Hun styra fælt forrige natt, sov dårlig og sovna ikke ordentlig før kl 02...
Og nå altså syk.. Ikke så vanlig midt i juni liksom...
Jaja, flaks samboer har ferie, da går det ikke sykedager ;-)
Har kjøpt fleece, jakke, genser, bukse og pysj til jentungen. Det var salgHva har du kjøpt?![]()
Kom du deg ikke ut døra?Ikke noe fare i dag, kom meg ikke lenger enn til sofaen etter dusjen![]()
God nok grunn det daMen du har i det minste hvert på jobbjeg har ikke noe å skylde på annet enn dårlig form...
Effektiv du har vært idag da![]()
Thank u!Happy hunting!![]()
Lykke til med maling :-D
Hvilken farge?
(lurer på om jeg har spurt før forresten)
Hurra, det klarer du jo fint60 innlegg til og jeg er med i trekning av pysj og dørskilt. Akkurat det jeg ønsker meg![]()
Ok. Ja da er det sikkert litt andre regler enn når det er "kommunalt".Er ansatt-barnehage på jobben.
Når barna er i barnehage alder er de så små at jeg ønsker å ha de i nærheten av der vi er sånn i tilfelle...
Er ikke i samme kommune som vi bor i, ikke samme fylke en gang...
Ja, det gjør jegHurra, det klarer du jo fint![]()
Takk søte duGod vakt![]()
Kom du deg ikke ut døra?![]()
God nok grunn det da![]()