Ehh.1500 er jo ingenting så det burde vi kkare selv på en stille fag
Det mangler 1500 på 5500 mao er her ca 4000 på 10 dager
Så klart vi klarer 1500 på en dag da? ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehh.1500 er jo ingenting så det burde vi kkare selv på en stille fag
Jeg bor sammen med faren til mine barn og assisterer dem med det. De tegner kort, jeg betaler for gaven ;-)Mine barn kjøper ikke noe til pappaen sin. Ene lager kort, andre driter i farsdagen![]()
Det et nok samme hervi har alltid feiret de , også i barndommen så for meg er det viktig å det smittet nok over på kb
Den der vuggen? Har vært den når du utfordret oss før, men du er vel snart tom for demSkal dere ikke snart begynne å tippe hvilken premie som blir lagt til topp 100??
Lilleba er fine premier både til store og småLilleba var ett godt tips til seinere. Skal jeg notere meg![]()
Liker også snø men syns det holder med noen få uker, eventuelt reise til snøen [emoji23] kommer fra Valdres så har vel bare fått nok tror jeg.
Ja vi bor i Arvika [emoji16]
Troooor ikke det er sån. Knalldyrt? Men det er deilig! Jeg fikk til jul det året jeg ventet mellomste i februar og den er brukt et par vintre med hver av jenteneÆsj... kan det være... hmmm... muffe til vognen?
Om jeg hadde fått snø, ikke sludd. Så jatakk!!Ja da forstår jeg, ja liker godt snø selv men november, desember og januar er nok for meg, da kan det bli sommer igjen[emoji1305][emoji12]
klem tilbakeIkke jeg heller
Klem til deg
nei venter i spenningSkal dere ikke snart begynne å tippe hvilken premie som blir lagt til topp 100??
det er detGodt å kunne føre det over på de små daså de kan få inn den tradisjonen.
male litt daHodepine fra h. Det regnar och hagler massa her idag. Ut kommer vi oss ikkje . Er ensam det 3 barn. Me har lekt baka och stekt muffinsen. Må væl ta på litt glasur på de men ja har ingen orkan.
Lilleba var ett godt tips til seinere. Skal jeg notere meg![]()
håper det ikke blir mye krav i desDet blir noen "heftige" premier i topp 100 des uansett. Men den som jeg legger til ekstra er den dyreste
vi må prøve, gidder ikke se sbart på det med engang jeg.Ehh.
Det mangler 1500 på 5500 mao er her ca 4000 på 10 dager
Så klart vi klarer 1500 på en dag da? ;-)
Nå er de børjat på duplo men 3 åringen hakker på 5 åringen hele tiden. Blir væl tegne male nær de er lei av duplomale litt da
Men jeg gidder ikke bare si "jada, klart vi gjør" uten å se realistisk på hvordan vi skal angripe det for p klare en meget krevende oppgave ;-) naivitet fører oss heller ikke i mål.vi må prøve, gidder ikke se sbart på det med engang jeg.
prøver man ikke så klarer vi det hbertfall ikke
ga gave helt til pappa dødeDet et nok samme her
Ja. Og fortsatt får min pappa gave fra meg og min bror. Men vi har sluttet å tegne kort, det har vi fått ungene våre til å gjøre.
åh ha føexi cribDen der vuggen? Har vært den når du utfordret oss før, men du er vel snart tom for dem
Julegave?