Arvika i Sverige [emoji4] ifjor hadde vi nesten ikke snø engang for det var for varmt.Ja heldigvis når sola ha kommet har det sunket ned til -5 men fortsatt kaldt. Hvor er du på vei fra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Arvika i Sverige [emoji4] ifjor hadde vi nesten ikke snø engang for det var for varmt.Ja heldigvis når sola ha kommet har det sunket ned til -5 men fortsatt kaldt. Hvor er du på vei fra?
Arvika i Sverige [emoji4] ifjor hadde vi nesten ikke snø engang for det var for varmt.
Ja vi elskar att baka.Så koselig å bake litt [emoji4] viktig å kose seg ekstra i helga [emoji4]
få orden på husetGod dag [emoji4] har du planer for dagen?
Liker også snø men syns det holder med noen få uker, eventuelt reise til snøen [emoji23] kommer fra Valdres så har vel bare fått nok tror jeg.For varmt ja det hørtes ikke dumt ut, men jeg er en av de som elsker snø da[emoji300]️ Arvika ja, har aldri vært der, men vet hvor det er [emoji4] Bor dere der?
Er du frisk igjen da?få orden på huset
hente pakker
nope men må likevelEr du frisk igjen da?
Kjipt de ikke får den fikset etter hvert...Nei nå er den ganske så muggen..
Huff, du får prøve å slappe av mest mulig da, ikke slite deg ut for så viktig er det umulig.nope men må likevel
farsdagsgave er i ene pakkenHuff, du får prøve å slappe av mest mulig da, ikke slite deg ut for så viktig er det umulig.
det vil jeg troDekkskifte kø... blæææ!!!
Ble "lurt" av en dame som så det tok en time... Men her blir jeg nok stående i 3 timer fra nådet vil jeg tro
Greit å få ordnet den i det minste ja [emoji4]farsdagsgave er i ene pakken
Går nok fint men blir ikke mer enn det i dag
Høres veldig kjedelig ut jaDekkskifte kø... blæææ!!!
Jepp... Men får tid å være litt aktiv her daHøres veldig kjedelig ut ja
HerligMamma mamma mamma
Er det langt igjen? Er det lenge til vi er hos tante Anna? Ring henne! Mamma mamma mamma.
Også på andre siden av meg sitter lillegutt misfornøyd med alt og alle nå, og vi har ca 40 mon igjen til vi leverer ungene