Kjedelig det.trøtt
men fikk ikke sovet mer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjedelig det.trøtt
men fikk ikke sovet mer
godt det daTakk. Hun er heldigvis i fin form, bare varm og kosete.
vinter her ogsåGod morgen[emoji92] Her er det -8 grader på morningen, noe av det kaldeste. Så starter med å fyre i peisen for å ikke fryse ihjel. [emoji23] vinteren har kommet. Hvordan er det hos dere?
vinter her også
God morgen. Oj -8 kalt . Her er det regn och 2 graderGod morgen[emoji92] Her er det -8 grader på morningen, noe av det kaldeste. Så starter med å fyre i peisen for å ikke fryse ihjel. [emoji23] vinteren har kommet. Hvordan er det hos dere?
God morgen. Oj -8 kalt . Her er det regn och 2 grader
3-4 plussgrader, regn og hagl.God morgen[emoji92] Her er det -8 grader på morningen, noe av det kaldeste. Så starter med å fyre i peisen for å ikke fryse ihjel. [emoji23] vinteren har kommet. Hvordan er det hos dere?
3-4 plussgrader, regn og hagl.
Mao. Vinteren er kommet. (Sunnmørsvinteren er mer slaps enn snø ;-))
Slaps, sludd, regn, nattefrost i perioder. Tidvis ekkelt på småveiene ja. Piggdekk pga bakken vår. Men hovedveiene er stort sett alltid bare.Oj det hørtes ikke bra til å kjøre på[emoji51] får håpe dere får ordentlig snø i år da og ikke bare slaps, jeg er på Hadeland nå, men bor i Oslo og der er det det samme om vinteren, slaps og kulde.
Men så er det bra å ha noe idag også siden aktiviteten pleier å synke drastisk i helga [emoji4]alle trådene burde kommet søndag så folk kunne svart mandag
det er santMen så er det bra å ha noe idag også siden aktiviteten pleier å synke drastisk i helga [emoji4]
Det har jeg faktisk ikke lagd på fryktelig lenge! Det må jeg nesten få laget en dag [emoji16]Ja det er utrolig greit! Men min favoritt var kålstuing ^^ Utrolig synd at min mann ikke liker det![]()
Synd når de har feber og er syke så godt når de begynner å bli bedre [emoji4]God morgen.
Litt av og på her jeg. Bare jeg og lillemor som er våkne her. Hun var feberfri i natt men feberen kom igjen sånn litt før fem (eller. Etter fire i alle fall) og har nå 38,3, en god grad over normalen.
Hun leker, koser, dier, tegner og vil innimellom ha min oppmerksomhet.
Nå gikk en eller annen på do nede så kanskje vi blir flere her oppe etterhvert
Synd når de har feber og er syke så godt når de begynner å bli bedre [emoji4]God morgen.
Litt av og på her jeg. Bare jeg og lillemor som er våkne her. Hun var feberfri i natt men feberen kom igjen sånn litt før fem (eller. Etter fire i alle fall) og har nå 38,3, en god grad over normalen.
Hun leker, koser, dier, tegner og vil innimellom ha min oppmerksomhet.
Nå gikk en eller annen på do nede så kanskje vi blir flere her oppe etterhvert
God dag [emoji4] har du planer for dagen?Godmorgen alle sammen
Fryser bare ved tanken [emoji54]God morgen[emoji92] Her er det -8 grader på morningen, noe av det kaldeste. Så starter med å fyre i peisen for å ikke fryse ihjel. [emoji23] vinteren har kommet. Hvordan er det hos dere?
Så koselig å bake litt [emoji4] viktig å kose seg ekstra i helga [emoji4]God morgen. Nå er eg ensam med 3 barnen igjen.
Minste somna nå och de 2 andra ser på TV.
Så skall vi baka muffins . Det gleder jenta seg till før hun har bestemt det
Fryser bare ved tanken [emoji54]
Hos oss var det - 1 men er på vei mot Norge og Norwegian outlet og blir kaldere og kaldere jo nærmere vi kommer [emoji54]