Skravletråd November

God morgen[emoji92] Her er det -8 grader på morningen, noe av det kaldeste. Så starter med å fyre i peisen for å ikke fryse ihjel. [emoji23] vinteren har kommet. Hvordan er det hos dere?

God morgen. Nå er eg ensam med 3 barnen igjen.
Minste somna nå och de 2 andra ser på TV.
Så skall vi baka muffins . Det gleder jenta seg till før hun har bestemt det

God morgen. Oj -8 kalt . Her er det regn och 2 grader

Ja 2 grader hørtes bedre ut enn -8[emoji23][emoji300]️ ble litt sjokkert. Men regn unner jeg deg ikke, håper det blir opphold løpet av dagen da.

God morgen[emoji92] Her er det -8 grader på morningen, noe av det kaldeste. Så starter med å fyre i peisen for å ikke fryse ihjel. [emoji23] vinteren har kommet. Hvordan er det hos dere?
3-4 plussgrader, regn og hagl.

Mao. Vinteren er kommet. (Sunnmørsvinteren er mer slaps enn snø ;-))

3-4 plussgrader, regn og hagl.

Mao. Vinteren er kommet. (Sunnmørsvinteren er mer slaps enn snø ;-))

Oj det hørtes ikke bra til å kjøre på[emoji51] får håpe dere får ordentlig snø i år da og ikke bare slaps, jeg er på Hadeland nå, men bor i Oslo og der er det det samme om vinteren, slaps og kulde.

Oj det hørtes ikke bra til å kjøre på[emoji51] får håpe dere får ordentlig snø i år da og ikke bare slaps, jeg er på Hadeland nå, men bor i Oslo og der er det det samme om vinteren, slaps og kulde.
Slaps, sludd, regn, nattefrost i perioder. Tidvis ekkelt på småveiene ja. Piggdekk pga bakken vår. Men hovedveiene er stort sett alltid bare.

alle trådene burde kommet søndag så folk kunne svart mandag
Men så er det bra å ha noe idag også siden aktiviteten pleier å synke drastisk i helga [emoji4]

God morgen.

Litt av og på her jeg. Bare jeg og lillemor som er våkne her. Hun var feberfri i natt men feberen kom igjen sånn litt før fem (eller. Etter fire i alle fall) og har nå 38,3, en god grad over normalen.
Hun leker, koser, dier, tegner og vil innimellom ha min oppmerksomhet.

Nå gikk en eller annen på do nede så kanskje vi blir flere her oppe etterhvert
Synd når de har feber og er syke så godt når de begynner å bli bedre [emoji4]

God morgen.

Litt av og på her jeg. Bare jeg og lillemor som er våkne her. Hun var feberfri i natt men feberen kom igjen sånn litt før fem (eller. Etter fire i alle fall) og har nå 38,3, en god grad over normalen.
Hun leker, koser, dier, tegner og vil innimellom ha min oppmerksomhet.

Nå gikk en eller annen på do nede så kanskje vi blir flere her oppe etterhvert
Synd når de har feber og er syke så godt når de begynner å bli bedre [emoji4]

Fryser bare ved tanken [emoji54]

Hos oss var det - 1 men er på vei mot Norge og Norwegian outlet og blir kaldere og kaldere jo nærmere vi kommer [emoji54]

God morgen. Nå er eg ensam med 3 barnen igjen.
Minste somna nå och de 2 andra ser på TV.
Så skall vi baka muffins . Det gleder jenta seg till før hun har bestemt det
Så koselig å bake litt [emoji4] viktig å kose seg ekstra i helga [emoji4]

Fryser bare ved tanken [emoji54]

Hos oss var det - 1 men er på vei mot Norge og Norwegian outlet og blir kaldere og kaldere jo nærmere vi kommer [emoji54]

Ja heldigvis når sola ha kommet har det sunket ned til -5 men fortsatt kaldt. Hvor er du på vei fra?

Back
Topp