Skravletråd November

Ja det er det man må. Flere må det.

Mandag er jeg på jobb... Så da får jeg ikke skravlet noe før på kvelden. Etter middag tenker jeg

Ja vi må få til å verve flere til skravle trådene, det tok tid for meg å manne meg opp til å skrive her[emoji23]

Ja vi må få til å verve flere til skravle trådene, det tok tid for meg å manne meg opp til å skrive her[emoji23]
Hyggelig med flere [emoji4]

Jeg er vanligvis ikke så aktiv i den selv lenger, jeg er vanligvis ikke sååå aktiv lenger som jeg har vært disse dagene her. Blir litt ekstra motivert av å klare disse målene, og så vet jeg at man da trenger all hjelp til å klare det.

Hyggelig med flere [emoji4]

Jeg er vanligvis ikke så aktiv i den selv lenger, jeg er vanligvis ikke sååå aktiv lenger som jeg har vært disse dagene her. Blir litt ekstra motivert av å klare disse målene, og så vet jeg at man da trenger all hjelp til å klare det.

Ja jeg ble motivert selv jeg, og gøy er det[emoji1305][emoji12]

Hehe, klaffer ikke alltid[emoji28]
Gikk det bra hos tannlege?
Ja gikk bra heldigvis, må bli flinkere til å bruke elektriske tannbørsten da

kun fordi jeg er syk
å.så er det jo konkurranse med mye å svare på

Sant, men da er jo du en av de som bidrar mest i denne konkurransen da[emoji1305] er sykmeldt og hos mamma på landet så har litt tid jeg også i noen dager. Men mamma trenger også oppmerksomhet [emoji23][emoji12][emoji173]️

Back
Topp