Ja får gjøre det.Ja super irriterende. Men jeg får stemme ekstra neste fredag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja får gjøre det.Ja super irriterende. Men jeg får stemme ekstra neste fredag.
332 innlegg på meg
det har jegDu har nok mer [emoji6]
he he det er braJa jeg kan hvertfall være her til tolv[emoji23]
Ja det er det man må. Flere må det.Jeg får prøve det på mandag mår vi skal slå rekord mange innlegg.
ikke så mye merVar det jeg tenkte meg [emoji16]
Er noen få detDet var mange[emoji15]
samme herJa det er det man må. Flere må det.
Mandag er jeg på jobb... Så da får jeg ikke skravlet noe før på kvelden. Etter middag tenker jeg
Ja det er det man må. Flere må det.
Mandag er jeg på jobb... Så da får jeg ikke skravlet noe før på kvelden. Etter middag tenker jeg
Det skjønner jeg godt [emoji4]Jeg vet, falt helt pladask når jeg så den.
Ja det er det man må. Flere må det.
Er noen få det![]()
Hyggelig med flere [emoji4]Ja vi må få til å verve flere til skravle trådene, det tok tid for meg å manne meg opp til å skrive her[emoji23]
Hvor langt er du på vei?Jeg er sykmeldt så har jeg en god dag så kan jeg skravle hele dagen
Hyggelig med flere [emoji4]
Jeg er vanligvis ikke så aktiv i den selv lenger, jeg er vanligvis ikke sååå aktiv lenger som jeg har vært disse dagene her. Blir litt ekstra motivert av å klare disse målene, og så vet jeg at man da trenger all hjelp til å klare det.
kun fordi jeg er sykHvordan får du til så mange?
Ja gikk bra heldigvis, må bli flinkere til å bruke elektriske tannbørsten daHehe, klaffer ikke alltid[emoji28]
Gikk det bra hos tannlege?
Bra det da [emoji4] ikke lett å skulle huske alt hellerHan glemte forrige gang. Men da var det første svømminga på skolen, så han tenkte ikke over at han hadde med.
Men husket det i dag [emoji6]
Jupp er vist det, og like greit det egentlig [emoji4]Viktig å teste ut [emoji13]
kun fordi jeg er syk
å.så er det jo konkurranse med mye å svare på