Fysio eller kiropraktor er helt sikkert lurt. Viktig å finne årsaken til problemet og ikke bare behandle symptomene.Nei det kan eg ikkje. Blir ikke bedre akurat. Må væl till fysio eller noe sånt og
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fysio eller kiropraktor er helt sikkert lurt. Viktig å finne årsaken til problemet og ikke bare behandle symptomene.Nei det kan eg ikkje. Blir ikke bedre akurat. Må væl till fysio eller noe sånt og
Innlegg selvsagt.
Trøtte meg.

Akkurat som her da. Min familie 50 mil unna og foreldrebe mine er skilt. Svigers er 1 mil unna. Tungvindt, men man tilpasser seg.Har min familie 50 mil unna
Hans familie 4 mil unna
men vi har 3 familier å veksle mellom
Hvis noen trenger å le litt. Jeg lo i allefall [emoji23]![]()

Fantastisk bra!det gjør manAkkurat som her da. Min familie 50 mil unna og foreldrebe mine er skilt. Svigers er 1 mil unna. Tungvindt, men man tilpasser seg.
sofatjeneste i dag også, får skravle litt da å styre med julegreier
åh Gud sinnasnekkern nå, hadde blitt gal
God morgen jenter. Planer for dagen?
Klarer jeg 88 innlegg til i dag da tro
Samme skjer her, rotete!Når jeg poster et innlegg kommer det opp innlegg fra siste side sammen med de på den siden jeg er på. Skikkelig forvirrende!
helt riktigKjipt å være syk, kjekt å styre med julegreier![]()
vi får se daDet vil jeg tro du klarer lett![]()
av de som var med i episoden i dagAv sinnasnekkern eller rotet til de som er med?