Skravletråd November

Kjenner jeg faktisk syns synd på unga når jeg hører været ute.... Fytti som det regner. De er gått til skolen nå.

Nytter ikke kjøre de heller liksom. Vi bor nærmere i gåavstand. Tar faktisk lengre tid å kjøre de rundt og de kommer kun på parkeringsplassen 100 meter oppforbi oss [emoji14]

Så de får gå gitt

Håper været roer seg da

Kjenner jeg faktisk syns synd på unga når jeg hører været ute.... Fytti som det regner. De er gått til skolen nå.

Nytter ikke kjøre de heller liksom. Vi bor nærmere i gåavstand. Tar faktisk lengre tid å kjøre de rundt og de kommer kun på parkeringsplassen 100 meter oppforbi oss [emoji14]

Så de får gå gitt

Håper været roer seg da
her blåser det masse

Så de får gå gitt

Håper været roer seg da
Haha, nei da er det best å gå [emoji6]

Her har vi ca 500 meter til skolen i gåavstand.

Litt kortere blir det fra parkeringen selv om vi må kjøre motsatt vei. Da har han vel 100 meter.

Men han går hver dag. Men på mandager nå skal jeg begynne å kjøre han når vi likevel skal videre i bhg og på jobb da. Vanligvis reiser frøkna og jeg før ham.

Så de får gå gitt

Håper været roer seg da
Uff satser på det roer seg litt. Her fant jeg plutselig ut at det var på tide å pakke inn vannlekebanen til barna fra verandaen. Den smalt inni veggen her [emoji14]

Bare å levere minste i bhg sånn passe seint. Og så følge største til kontroll på sykehuset. Ellers blir det vel klesvask og sånne gøye ting da [emoji23] du da?
Jeg har fri i dag.

Men tenker å beholde frøkna hjemme siden hun har blitt skikkelig forkjøla... Sånn at det ikke utvikler seg.

Jeg har en osteopattime 10.30 da, dit får hun bare være med.

Men jeg har ikke luftet tanken min med henne enda, kan være hun setter seg på bakbeina [emoji23]

Ellers er det vel nødvendig å rydde og vaske litt.

Jeg har fri i dag.

Men tenker å beholde frøkna hjemme siden hun har blitt skikkelig forkjøla... Sånn at det ikke utvikler seg.

Jeg har en osteopattime 10.30 da, dit får hun bare være med.

Men jeg har ikke luftet tanken min med henne enda, kan være hun setter seg på bakbeina [emoji23]

Ellers er det vel nødvendig å rydde og vaske litt.
Hvor gammel er frøkna di? :)

Haha, nei da er det best å gå [emoji6]

Her har vi ca 500 meter til skolen i gåavstand.

Litt kortere blir det fra parkeringen selv om vi må kjøre motsatt vei. Da har han vel 100 meter.

Men han går hver dag. Men på mandager nå skal jeg begynne å kjøre han når vi likevel skal videre i bhg og på jobb da. Vanligvis reiser frøkna og jeg før ham.

Da er det like greit ja. Når man alikevel skal den vei :)

Mine også går hver dag.

Uff satser på det roer seg litt. Her fant jeg plutselig ut at det var på tide å pakke inn vannlekebanen til barna fra verandaen. Den smalt inni veggen her [emoji14]
Haha. Godt man blir påminna slikt av været ute sa [emoji14]

Back
Topp