Du er ikke det neiJippe jeg er ikke den eneste som foretrekker PC fremfor mobilen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er ikke det neiJippe jeg er ikke den eneste som foretrekker PC fremfor mobilen
Da går det nok fortere. Jeg er bare så vant til telefonenJeg har flere forskjellige forum i forskjellige faner slik at jeg slipper å gå frem og tilbake inne på BV
Rutinert på bv på pcen altsåFanebasert gjennomgang av siterte meldinger er gull. Så misser jeg ikke noen
Samt at jeg kan ha andre ting i andre faner. Og likevel ille glemme bv som lettere skjer når det må skje på mobil når alt annet er på pcJeg har flere forskjellige forum i forskjellige faner slik at jeg slipper å gå frem og tilbake inne på BV
JaSkravler du kjappere der?
Fanebasert gjennomgang av siterte meldinger er gull. Så misser jeg ikke noen
Men siden jeg uansett må skravle på.mobil gjør jeg sikker det litt innimellomOkey da, masse lykke til
Årevis med erfaring ;-)Rutinert på bv på pcen altså
Godt å høre vi er flereNå høres du ut som meg
Jeg er mest rutinert på telefon. Men merker jeg trenger en ny nå for denne er virkelig sliten.Årevis med erfaring ;-)
Fra årganger med fart.
Klippet nå da?Langt ,altfor langt
Vil opp på 20?Men på 24 plass tenger jeg godt over 100 innlegg.... Så jeg må skravle for å ga sjans på toppen ;-)
Hva er det?Vis vedlegget 209560 Sara bernard
Er ikke Sara bernard en type kakeHva er det?
JoEr ikke Sara bernard en type kake
HelstVil opp på 20?
Så deilig med fornyelseNytt bad på oss Vis vedlegget 209561
Jeg har oftest fått det server som små julekaker. Porsjonsbit. Eller munnfull sånn ca. Bitte liten kake. Nam.Er ikke Sara bernard en type kake