Kjenner til det derBurde jobbet, men finner på alt mulig annet først
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner til det derBurde jobbet, men finner på alt mulig annet først
Uffda det var mye på engang
Ser den, men syns det er så innmari kjekt å ha!
God bedring til snuppDer måtte hu få en Paracet stakkars. Håpe hun finner litt mer roen nå
Fortsatt ikke venn med støvsugeren?!Ikke hver dag man får hjelp til å vaske gulvet lille syns det var morsomt å svinge rundt med moppen. Støvsugeren derimot må vi jobbe litt med men hun gjemte seg under ett teppe mens mor støvsugde
Har blitt litt mye nå, ja
Ja, veldig kjekke å ha, ville ikke klart oss uten?
Er det en kjip dag?Kjeder meg...føler at jeg skal jobbe, gjøre noe... men halla dusten...... egenlig lyst å bare gjemme meg i et hjørne og bli borte i dag...
Hoho, har han vunnet eller no?Når mannen sier han må ha med seg masse champis hjem fra jobb
Vi bor langt ute i gokk selv...Nei, vi hadde ikke det. Bor litt utom byen.
Ja det har vært en veldig kjip dag i dag;/ gubben ga meg fri på kvelden nå, så jeg fikk muligheten å slappe av, så han tok ungen og gikk å la seg..*trenger det*Er det en kjip dag?
Må få ut fingeren selvJeg vet!! Jeg må begynne med julegaver snart, kjekt å være ferdig med det når jeg skal tilbake i jobb!
Hei hvor det går gleder meg til desember!Jippi! November og snart jul!
Vi bor langt ute i gokk selv...
Grattis hvilket?Fått nytt salongbord idag. Sååå fint, og jeg er superfornøyd!
Her har vi to feiringer mannen og mellomste!Elsker desember
Og fra nå av har vi også ei bursdagsfeiring den mnd.
Hihi, gratulerer med premieOg denne mnd ble det min tur å måtte kjøpe Lego kalender....
Krysser fingre for bedre dagerTrodde vi skulle få til overgangen fra sommertid i år, har jo gått helt fint med å legge de litt senere hver dag slik at det blir å stemme når klokka stilles tilbake..
Men av en merkelig grunn har begge ungene vært fullstendig slått ut og det har vært hylekor i hele dag! ypperlig at mannen har både skole og jobbmøte idag
God start på november, satser på at resten av måneden blir litt bedre
Ja da blir det vel litt.Sånn er det når man er våken halve natta
Jeg har hatt lappen siden jeg var 19, men fikk ikke bil før vi fikk barn, nå trenger vi 2Måtte kjøre opp når vi flytta hit for 6 år sida
Måtte faktisk sjekke nå for å ikke få panikkAh trodde det var i dag tirsdag! My bad