Krysser fingre for dereWææh. Har sendt avgårde lånesøknad til banken idag :O spennendeee![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre for dereWææh. Har sendt avgårde lånesøknad til banken idag :O spennendeee![]()
Han vil berolige meg og det er så godtDet er jo selvfølgelig det viktigste
Ikke lenge med ul igjen om en uke da![]()
HahaDen der slimproppen???? hvor stor skal den liksom være?
Veldig greit med de som følger godt oppHan vil berolige meg og det er så godtkan og ringe gynekologen jeg var hos først om det er noe
![]()
Er det ikke kk du hører til? Er der jeg har født minehehe bor du nært da?
Helt klart supertJa, det blir gøy for vesla og vokse opp nært familien sin![]()
Gratulerer med dagen, snuppa!Vi har vært ute å spist nå, og siden jeg har bursdag fikk jeg betale. Feigt syns jeg![]()
Koselig med vennebesøkDette kan bli spennende.
Guttungen har for første gang fått til en avtale om at en fra klassen kommer på besøk. Han har hatt en annen kompis her flere ganger, men for det meste er han på besøk hos andre. I dag skal vi altså ha en hit, og muligens en til i morgen.
Men, vi er jo inne i vår prøveuke med godt levert, og i dag hadde vi steinbit til middag, ovnsbakt med sennepssaus. Jeg mistenkte at sausen ikke ville falle i smak, men de nektet å spise, dvs eldste spiste brokkoli og potetstappe, yngste ikke det heller. Det var hyl og grin.
Gjett om to unger kommer til å bli sultne lenge før kveldsmat, og med det muligens lett sure....
Yes også til SE. som arv.Var det til OJ du tenkte eller?
Spist masseAlt for mett i dag![]()
hehe har visst det. bare en liten klump med litt blod...herligHahahar du møtt den igjen?!
![]()
Yes det stemmerEr det ikke kk du hører til? Er der jeg har født mine
AbsoluttHelt klart supert
Greit med barnevakter i nærheten også![]()
TakkKrysser fingre for dere![]()
Håper det gikk i orden med lilleguttHadde vært ganske greit om mini sovna nå kjenner jeg. Holdt på 1 time nå og han er egentlig trøtt. Foreldrene mine er på vei for å passe han litt før jeg drar inn og er litt hos svigerfar. Da hadde det vært greit om han sovnet først
Herlig når de viser en slik lesegledeJa, stolt mamma og stolt gutt som vokste litt på rosen fra div voksne vi traff (eller, ble passert av, jeg går jo ikke så fort...) på vei til bilen. Han vil gjerne lese neste år også han ;-)
Ser denMye, mye hardt arbeid! Aldri igjen! !![]()
Ja det er moroJa, hurra![]()
Ikke santEr jo håp om høyere lån også om man finner noe sliktvårt hus er ganske lite, siden vi kun bor på en etasje og leier ut 45 % av kjelleren. Men vi har mulighet til å slå på ei dør inn på stua nede (fra vårt vaskerom, som vi igjen kan lage til en gang
) hvis vi noen gang får behov for flere soverom eller stue OL.
![]()