• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd November

Good:)

Vettuu...i går kveld hadde jeg rier og smerter i magen+ korsrygg. fortsatte når jeg la meg og håpte det skulle ta seg opp...men neida...gav seg og jeg sovnet:P bahhhhhh!!!:hungover::hungover::arghh:
Så vi får nå se med den synskheten min:banghead::hilarious::hilarious:
Å nei, falsk alarm liksom?!:eek:

Jada, det et koselig å se, de sang og han var en av fire elever som leste noe tekst i mikrofon mellom innslagene. Flinke gutten min. Fikk mye skryt av det på vei ut, han er jo bare andreklassing, de andre tre var store.
Så flink han er da:D stolt mamma!

Ja, det er kjekt med den inntekten, jeg har jo vært lærling fram til nylig så de 7000 har liksom gjort opp for det jeg manglet :) nå låner vi på og pusser opp huset :)

Da har nok de pengene virkelig vært herlig ;)
Om vi finner et hus med mulighet for leilighet eller hybel hadde det vært supert . Er få enheter til leie i området uansett, så det er behov for flere :)

Enebolig:) kjøpte et hus som vi har total renovert. Eller vi nærmer oss ferdig. Taksten er nå rundt 4 mill:)
Oj :O da har dere virkelig gjort et kjøp da. Men nok mye hardt arbeid som ligger bak totalrenoveringen ;)

Hadde vært ganske greit om mini sovna nå kjenner jeg. Holdt på 1 time nå og han er egentlig trøtt. Foreldrene mine er på vei for å passe han litt før jeg drar inn og er litt hos svigerfar. Da hadde det vært greit om han sovnet først

Så flink han er da:D stolt mamma!
Ja, stolt mamma og stolt gutt som vokste litt på rosen fra div voksne vi traff (eller, ble passert av, jeg går jo ikke så fort...) på vei til bilen. Han vil gjerne lese neste år også han ;-)

Hvordan gikk det på ul i dag?
Hadde ul hos 2 stk. Han første sa ingenting om bitteliten blodansamling i indre mormunnen. Har ingenting mer svangerskapet å gjøre :D men ble jo egentlig når hun sa det ... Han andre målte 8 og hun 7+6 :p stoler mer på han da han fikk babyen mer om på skjermen. Lille har det veldig bra ❤️
ImageUploadedByBV Forum1447353694.814219.jpg
Bilde fra første time :)

Med din da? :)

Da har nok de pengene virkelig vært herlig ;)
Om vi finner et hus med mulighet for leilighet eller hybel hadde det vært supert . Er få enheter til leie i området uansett, så det er behov for flere :)
Er jo håp om høyere lån også om man finner noe slikt :) vårt hus er ganske lite, siden vi kun bor på en etasje og leier ut 45 % av kjelleren. Men vi har mulighet til å slå på ei dør inn på stua nede (fra vårt vaskerom, som vi igjen kan lage til en gang :)) hvis vi noen gang får behov for flere soverom eller stue OL. :)

Hadde ul hos 2 stk. Han første sa ingenting om bitteliten blodansamling i indre mormunnen. Har ingenting mer svangerskapet å gjøre :D men ble jo egentlig når hun sa det ... Han andre målte 8 og hun 7+6 :p stoler mer på han da han fikk babyen mer om på skjermen. Lille har det veldig bra ❤️
Vis vedlegget 145425
Bilde fra første time :)

Med din da? :)
Det var godt å høre:)
Bra du ble sjekket godt opp i dag da:)
Nå må du bare slappe av og nyte. Ikke bra å stresse for mye.
Gikk bra her også, ligger på gjennomsnittet i størrelse nå :)

Det var godt å høre:)
Bra du ble sjekket godt opp i dag da:)
Nå må du bare slappe av og nyte. Ikke bra å stresse for mye.
Gikk bra her også, ligger på gjennomsnittet i størrelse nå :)
Hun kunne jo bare ikke nevnt noe :p jeg klarer ikke det etter hun nevnte. Hun mente og crinone kunne utsette en evt sa så ja jeg satt der og ble satt ut. Aldri hørt det før :p nei det er det ikke :( jeg slapper av så godt jeg kan ❤️ skal få tak i fødselslegen jeg har å høre med han :) godt det da :D

Back
Topp