Skravletråd November

Vi har vært ute å spist nå, og siden jeg har bursdag fikk jeg betale. Feigt syns jeg :p

Vi har vært ute å spist nå, og siden jeg har bursdag fikk jeg betale. Feigt syns jeg :p
Åååh, du har bursdag!!! Jeg visste det var noe ;) Gratulerer med dagen :D :D ååh, det var teit da :o :p

Dette kan bli spennende.

Guttungen har for første gang fått til en avtale om at en fra klassen kommer på besøk. Han har hatt en annen kompis her flere ganger, men for det meste er han på besøk hos andre. I dag skal vi altså ha en hit, og muligens en til i morgen.

Men, vi er jo inne i vår prøveuke med godt levert, og i dag hadde vi steinbit til middag, ovnsbakt med sennepssaus. Jeg mistenkte at sausen ikke ville falle i smak, men de nektet å spise, dvs eldste spiste brokkoli og potetstappe, yngste ikke det heller. Det var hyl og grin.

Gjett om to unger kommer til å bli sultne lenge før kveldsmat, og med det muligens lett sure....

Er det dyrt eller billig der dere skal flytte? Hva må du betale for et vanlig hus?
Billigere enn her vi bor. Her er standard hus 3 mill. Ikke særlig nytt heller.

Om vi bosetter opp litt utenfor byen, kan vi regne med bolighus for 1-2mill

Den der slimproppen???? hvor stor skal den liksom være:p?
Sånn passe stor. gikk den igjen?
Den kan gå flere ganger fordi dersom det ikke starter når den går lager kroppen bare en ny en

Oj. Det er herlig det :) vi betaler 9000 her. Så de oppe får dekt en god del av huslånet gjennom oss :p
Ja, det er kjekt med den inntekten, jeg har jo vært lærling fram til nylig så de 7000 har liksom gjort opp for det jeg manglet :) nå låner vi på og pusser opp huset :)

Back
Topp