Ja, vi har faktisk 7000 ekstra i mnd viKunne godt tenkt meg en bolig med utleie. Grei ekstra inntekt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi har faktisk 7000 ekstra i mnd viKunne godt tenkt meg en bolig med utleie. Grei ekstra inntekt![]()
Oj. Det er herlig detJa, vi har faktisk 7000 ekstra i mnd vi![]()
Åååh, du har bursdag!!! Jeg visste det var noeVi har vært ute å spist nå, og siden jeg har bursdag fikk jeg betale. Feigt syns jeg![]()
Jepphahaha ja...
dette er gøy.
og a87 sier mandag.
musemor 19...
Takk for det
hehe...jasså?Skal huske det
KOM JEG FØDER!!!
Er jo greit å vite hvilken prisklasse man kan se iNja. Ser på ulike, men har bare søkt om finansieringsbevis slik at vi har finansieringen i boks om vi finner det perfekte![]()
Gratulerer med dagenVi har vært ute å spist nå, og siden jeg har bursdag fikk jeg betale. Feigt syns jeg![]()
Ja, absoluttEr jo greit å vite hvilken prisklasse man kan se i![]()
Det er mer enn hva vi betaler i huslån..Oj. Det er herlig detvi betaler 9000 her. Så de oppe får dekt en god del av huslånet gjennom oss
![]()
Ikke sant. Det er dyrt å leie. Hva har dere i huslån totalt da?Det er mer enn hva vi betaler i huslån..
Er det dyrt eller billig der dere skal flytte? Hva må du betale for et vanlig hus?Ja, absolutt![]()
Huslånet er på 1,4Ikke sant. Det er dyrt å leie. Hva har dere i huslån totalt da?
Billigere enn her vi bor. Her er standard hus 3 mill. Ikke særlig nytt heller.Er det dyrt eller billig der dere skal flytte? Hva må du betale for et vanlig hus?
Det er billig daHuslånet er på 1,4![]()
Billigere enn her vi bor. Her er standard hus 3 mill. Ikke særlig nytt heller.
Om vi bosetter opp litt utenfor byen, kan vi regne med bolighus for 1-2mill
Sånn passe stor. gikk den igjen?Den der slimproppen???? hvor stor skal den liksom være?
EneboligDet er billig daenebolig?
Ja, det er kjekt med den inntekten, jeg har jo vært lærling fram til nylig så de 7000 har liksom gjort opp for det jeg mangletOj. Det er herlig detvi betaler 9000 her. Så de oppe får dekt en god del av huslånet gjennom oss
![]()
Åååh, du har bursdag!!! Jeg visste det var noeGratulerer med dagen
![]()
ååh, det var teit da
![]()
![]()
Takk dereGratulerer med dagen![]()