Å nei, falsk alarm liksom?!Good![]()
Vettuu...i går kveld hadde jeg rier og smerter i magen+ korsrygg. fortsatte når jeg la meg og håpte det skulle ta seg opp...men neida...gav seg og jeg sovnetbahhhhhh!!!
Så vi får nå se med den synskheten min![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å nei, falsk alarm liksom?!Good![]()
Vettuu...i går kveld hadde jeg rier og smerter i magen+ korsrygg. fortsatte når jeg la meg og håpte det skulle ta seg opp...men neida...gav seg og jeg sovnetbahhhhhh!!!
Så vi får nå se med den synskheten min![]()
Så flink han er daJada, det et koselig å se, de sang og han var en av fire elever som leste noe tekst i mikrofon mellom innslagene. Flinke gutten min. Fikk mye skryt av det på vei ut, han er jo bare andreklassing, de andre tre var store.
Gratulerer med bilsalgYayyyy...bilen er solgt...!!![]()
Ja, det er kjekt med den inntekten, jeg har jo vært lærling fram til nylig så de 7000 har liksom gjort opp for det jeg mangletnå låner vi på og pusser opp huset
![]()
Oj :O da har dere virkelig gjort et kjøp da. Men nok mye hardt arbeid som ligger bak totalrenoveringenEneboligkjøpte et hus som vi har total renovert. Eller vi nærmer oss ferdig. Taksten er nå rundt 4 mill
![]()
Innenfor det prisområdet vi kan være regner jeg med. Har søkt om bevis inntil 2.5 for å se. Så får vi se hva banken sierså kjekt
det er jo "billig"
Litt mer liv idag eller?Ja, jeg venter jeg![]()
Så gøy daGod dagDa har vi booka oss inn på hotell like ved Ullared neste uke.. Skal shoppe julegaver + litt til. Har dere julegaver i boks?
Ja, stolt mamma og stolt gutt som vokste litt på rosen fra div voksne vi traff (eller, ble passert av, jeg går jo ikke så fort...) på vei til bilen. Han vil gjerne lese neste år også han ;-)Så flink han er dastolt mamma!
Gratulerer med dagen
Hadde ul hos 2 stk. Han første sa ingenting om bitteliten blodansamling i indre mormunnen. Har ingenting mer svangerskapet å gjøreHvordan gikk det på ul i dag?

Er jo håp om høyere lån også om man finner noe sliktDa har nok de pengene virkelig vært herlig![]()
Om vi finner et hus med mulighet for leilighet eller hybel hadde det vært supert . Er få enheter til leie i området uansett, så det er behov for flere![]()
Det var godt å høreHadde ul hos 2 stk. Han første sa ingenting om bitteliten blodansamling i indre mormunnen. Har ingenting mer svangerskapet å gjøremen ble jo egentlig når hun sa det ... Han andre målte 8 og hun 7+6
stoler mer på han da han fikk babyen mer om på skjermen. Lille har det veldig bra
![]()
Vis vedlegget 145425
Bilde fra første time
Med din da?![]()
Ja, hurraLitt mer liv idag eller?![]()
Hun kunne jo bare ikke nevnt noeDet var godt å høre
Bra du ble sjekket godt opp i dag da
Nå må du bare slappe av og nyte. Ikke bra å stresse for mye.
Gikk bra her også, ligger på gjennomsnittet i størrelse nå![]()
Nei, det er for ungtIkke kjekt når de dør så unge:-(. Gubben og broren har vært innstilt på det en stund så tar det foreløpig med fatning.
Skjønner det. men går vel greit tror du ikkeTakkgrugleder meg til svaret
![]()
Hotstuff hahaHaha, det hadde jeg likt å sett![]()