Skravletråd november

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Kva er planane for denne ,mnd? Juleforberedelsar??:) eller venter de til august med slikt??;p
Sent from my Nexus 10
 
Neida... blir nok litt denne måneden. Lage pakkekalender. Må bare finne ut om begge skal få men det må de nok :p
 
Jeg vil helst bli ferdig med det meste denne mnd, haha! Er snart ferdig med julegavene, kun de voksne igjen :D så skal vi lage julekaker enten i slutten av denne mnd eller i begynnelsen av desember ;) Må vell ta en liten julevask og om jeg orker :)

Har lyst å nyyyyyte juletida i år uten null stress ❤


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir julegaveshopping når lønna kommer 12 nov. Iallefall. Så blir det å fikse pakkekalender. Gleder meg til jula. Får besøk av min søster som ikke har feiret med oss på årevis, og første året med svigers.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Åh fysj, har en del gaveplanlegging som bør gjøres nå, fotogaver og sånt, som egentlig bare er gøy, men litt tiltak også. Så får se om jeg får ut fingeren :p
 
I morra er det julemesse i barnehagen. Kanskje vi får kjøpt noen julegaver da ;) Må bare passe på å ikke kjøpe de samme tingene vi gjorde i fjor :p
 
Åh, så koselig det hørtes ut! Her skal vi ha hjemmedag i morgen fordi lille har begynt på antibiotika for diverse barnesykdommer.
 
Back
Topp