Skravletråd november

En tråd i 'August 2012' startet av sorciere_, 5 Nov 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. sorciere_ Forumet er livet VIP

Kva er planane for denne ,mnd? Juleforberedelsar??:) eller venter de til august med slikt??;p
    Sent from my Nexus 10

2. sorciere_ Forumet er livet VIP

Desember mente eg :p

Sent from my Nexus 10

3. kattemamma Lei av å elske

Haha!! Venter til august vi ;)

4. kattemamma Lei av å elske

Neida... blir nok litt denne måneden. Lage pakkekalender. Må bare finne ut om begge skal få men det må de nok :p

5. Lille trille Glad i forumet

Jeg vil helst bli ferdig med det meste denne mnd, haha! Er snart ferdig med julegavene, kun de voksne igjen :D så skal vi lage julekaker enten i slutten av denne mnd eller i begynnelsen av desember ;) Må vell ta en liten julevask og om jeg orker :)

Har lyst å nyyyyyte juletida i år uten null stress ❤

Sent from my iPhone using BV Forum

6. Krica Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP

Blir julegaveshopping når lønna kommer 12 nov. Iallefall. Så blir det å fikse pakkekalender. Gleder meg til jula. Får besøk av min søster som ikke har feiret med oss på årevis, og første året med svigers.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

7. tally Glad i forumet Aprilbarna`15

Åh fysj, har en del gaveplanlegging som bør gjøres nå, fotogaver og sånt, som egentlig bare er gøy, men litt tiltak også. Så får se om jeg får ut fingeren :p

8. kattemamma Lei av å elske

I morra er det julemesse i barnehagen. Kanskje vi får kjøpt noen julegaver da ;) Må bare passe på å ikke kjøpe de samme tingene vi gjorde i fjor :p

9. tally Glad i forumet Aprilbarna`15

Åh, så koselig det hørtes ut! Her skal vi ha hjemmedag i morgen fordi lille har begynt på antibiotika for diverse barnesykdommer.

10. kattemamma Lei av å elske

God bedring! Heldigvis vært lite sykdom på våre små i høst. *Bankibordet* ;)

11. tally Glad i forumet Aprilbarna`15

Satser på at dere slipper unna det verste :)

Del denne siden