Skravletråd november

sorciere_

Forumet er livet
VIP
Kva er planane for denne ,mnd? Juleforberedelsar??:) eller venter de til august med slikt??;p
Sent from my Nexus 10

kattemamma

Lei av å elske
Neida... blir nok litt denne måneden. Lage pakkekalender. Må bare finne ut om begge skal få men det må de nok :p

Lille trille

Glad i forumet
Jeg vil helst bli ferdig med det meste denne mnd, haha! Er snart ferdig med julegavene, kun de voksne igjen :D så skal vi lage julekaker enten i slutten av denne mnd eller i begynnelsen av desember ;) Må vell ta en liten julevask og om jeg orker :)

Har lyst å nyyyyyte juletida i år uten null stress ❤

Sent from my iPhone using BV Forum

Krica

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Blir julegaveshopping når lønna kommer 12 nov. Iallefall. Så blir det å fikse pakkekalender. Gleder meg til jula. Får besøk av min søster som ikke har feiret med oss på årevis, og første året med svigers.

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

tally

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Åh fysj, har en del gaveplanlegging som bør gjøres nå, fotogaver og sånt, som egentlig bare er gøy, men litt tiltak også. Så får se om jeg får ut fingeren :p

kattemamma

Lei av å elske
I morra er det julemesse i barnehagen. Kanskje vi får kjøpt noen julegaver da ;) Må bare passe på å ikke kjøpe de samme tingene vi gjorde i fjor :p

tally

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Åh, så koselig det hørtes ut! Her skal vi ha hjemmedag i morgen fordi lille har begynt på antibiotika for diverse barnesykdommer.

tally

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Topp