Skravletråd Mars

Irriterende når bilens batteri er flatt pga kulden, nok nå :meh::stop:

Vi har vært litt kvalme I noen dager, og i dag fikk vi oppkast. Håper det er et lett tilfelle, og at Lillejenta ikke får det! Ser for meg oppkast oppetter veggene og senga og oss.
Håper dere slipper [emoji171] Var ikke så heldige her [emoji85]

Hei alle sammen[emoji4]
Har dere en fin dag? Vi sitter inne og fyrer og ser på sola. Bikkjekaldt ute, så eneste fornuftige å gjøre!
Hei [emoji4] Har en ok dag. Men omgangssyken, så kunne helst vært uten. Har i tillegg bihulebetennelse, så er nok nå egentlig. Skulle gjerne hatt peis nå kjenner jeg.

Kjenner til det [emoji852]️ Min hoster ekstremt når det blir mer enn - 10
Her stoppet det, så få mannen til å prøve med startkabler først og sjekke batteriet men er meget mulig at vi må ha nytt batteri :wtf:

Jeg har kjøpt en ny oppskrift på shorts , og en lue jeg vil lage. Så må jeg lage noen heldresser i Jersey :happy: pluss sånn ca tusen ting til :sorry:

Planlegger noen heldresser jeg og. I french terry. Og større pysjamaser til yngste. Har økologisk bomullsfleece som skal bli heldress til eldste men ikke kommet meg så langt :p

Her stoppet det, så få mannen til å prøve med startkabler først og sjekke batteriet men er meget mulig at vi må ha nytt batteri :wtf:
Kjedelig [emoji57] Såvidt min orker til tider. Håper det kan hjelpe med nytt batteri da. Er så kjipt når bilen ikke vil.

Back
Topp