Hvordan går det? Kastet opp noe mer?
Håper det er noe som går raskt over, god bedring[emoji4]
Nei, og formen er bedre enn den har vært de siste dagene da hun are kvalm uten å kaste opp.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det? Kastet opp noe mer?
Håper det er noe som går raskt over, god bedring[emoji4]
Spennende!Denne mnd har jeg termin med lillesøster!!!! [emoji7]
Sprengkulda kom i mars gitt [emoji85]God morgen [emoji4]
Har begge barna hjemme. For kaldt å levere lillegutt idag
Her også! Og jeg tror til og med at den har et navn [emoji6]Jeg er egentlig veldig sikker på at det bor en gremlin eller noe i huset her som går rundt og roter!
Håper dere slipper [emoji171] Var ikke så heldige her [emoji85]Vi har vært litt kvalme I noen dager, og i dag fikk vi oppkast. Håper det er et lett tilfelle, og at Lillejenta ikke får det! Ser for meg oppkast oppetter veggene og senga og oss.
Hei [emoji4] Har en ok dag. Men omgangssyken, så kunne helst vært uten. Har i tillegg bihulebetennelse, så er nok nå egentlig. Skulle gjerne hatt peis nå kjenner jeg.Hei alle sammen[emoji4]
Har dere en fin dag? Vi sitter inne og fyrer og ser på sola. Bikkjekaldt ute, så eneste fornuftige å gjøre!
Kjenner til det [emoji852]️ Min hoster ekstremt når det blir mer enn - 10Irriterende når bilens batteri er flatt pga kulden, nok nå![]()
Her stoppet det, så få mannen til å prøve med startkabler først og sjekke batteriet men er meget mulig at vi må ha nytt batteriKjenner til det [emoji852]️ Min hoster ekstremt når det blir mer enn - 10

Jeg har kjøpt en ny oppskrift på shorts , og en lue jeg vil lage. Så må jeg lage noen heldresser i Jerseypluss sånn ca tusen ting til
![]()
Haha, samme her[emoji85]. Hadde blåmerker over alt... Takk Gud gikk den perioden hennes over raskt[emoji23]
Kjedelig [emoji57] Såvidt min orker til tider. Håper det kan hjelpe med nytt batteri da. Er så kjipt når bilen ikke vil.Her stoppet det, så få mannen til å prøve med startkabler først og sjekke batteriet men er meget mulig at vi må ha nytt batteri![]()
Mmm.. taco er så godt, utrolig kjipt at jeg ikke klarer spise det i dette svangerskapetSAVN!
Kos deg masse med maten[emoji173]️
Ikke santSå mye fint!
Her også! Og jeg tror til og med at den har et navn [emoji6]
Håper dere slipper [emoji171] Var ikke så heldige her [emoji85]
Kule klær
Uff da[emoji20] god bedring!