Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, gleder meg til taco til middag idag![]()
Endelig mars [emoji1]
Går inn i den måneden som kan bli den måneden minien kommer siden termin er 4.april og går inn i min siste måned som dame i 20-årene [emoji1]
Endelig mars [emoji1]
Går inn i den måneden som kan bli den måneden minien kommer siden termin er 4.april og går inn i min siste måned som dame i 20-årene [emoji1]
åh, det høres godt ut! Laks her![]()
Her og [emoji4]Påtide å stikke inn å hente i bhg![]()
Endelig mars [emoji1]
Tusen takk [emoji4]Ja det blir det [emoji1] blir artig å se om jeg rekker å bli 2 barnsmor før alder 30 [emoji4]Å gratulerer, med begge deler<3 Blir spennende måned for deg dette da
![]()
Her og [emoji4]
Da var denne frøkna klar for jobb igjen.. Eller klar og klar xD
Tror noe skjedde på nattevakt på mandagHar sykt vondt i bekken/hofter og hele korsryggen :/
Ikke så vondt at jeg tror det har skjedd en bekkenløsning, men slik at vennina mi som har hatt det selv tror det "murrer" til at jeg er nært =/
Frykter at jeg må bite i det sure eplet og gå til legen for sykemelding eller noe, har prøvd alt, men merker jeg sliter mer og mer med å jobbe med en sittestillende jobb nå... Har ryggproblemer fra før av så både fysikalsk behandler, jordmor og fastlege har sittet og ventet på dette her![]()
Da var denne frøkna klar for jobb igjen.. Eller klar og klar xD
Tror noe skjedde på nattevakt på mandagHar sykt vondt i bekken/hofter og hele korsryggen :/
Ikke så vondt at jeg tror det har skjedd en bekkenløsning, men slik at vennina mi som har hatt det selv tror det "murrer" til at jeg er nært =/
Frykter at jeg må bite i det sure eplet og gå til legen for sykemelding eller noe, har prøvd alt, men merker jeg sliter mer og mer med å jobbe med en sittestillende jobb nå... Har ryggproblemer fra før av så både fysikalsk behandler, jordmor og fastlege har sittet og ventet på dette her![]()
Så spennende[emoji173]️ Ikke lenge igjen nå[emoji4]
Hvilken dato er termin?
Gratulerer med dagen Bicka[emoji173]️
Så kjipt
Hvor langt er du på vei?
YeyMin oxo [emoji1303]!